Tyhmiä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta

  • Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Kommentoin jo asiasta toisaalle :ahem:

Puhumme nyt sisustusasioista!
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Mikäs se joku ihmisyydestä kertova kirja olikaan, jota joko balthazar tai knoukka tms pari päivää sitten jossakin postissa, jota en nyt löydä, mainosti?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Mikäs se joku ihmisyydestä kertova kirja olikaan, jota joko balthazar tai knoukka tms pari päivää sitten jossakin postissa, jota en nyt löydä, mainosti?
Knoukka lukee vaan Jallua ja Korkkaria. Balzhis ei mitään niin korkeakulttuurista.

Varma tieto.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Mikäs se joku ihmisyydestä kertova kirja olikaan, jota joko balthazar tai knoukka tms pari päivää sitten jossakin postissa, jota en nyt löydä, mainosti?
Oiskohan se ollu sellanen kirja kuin Ihmisyys (Jonathan Glover)?
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Knoukka lukee vaan Jallua ja Korkkaria. Balzhis ei mitään niin korkeakulttuurista.

Varma tieto.
No ei nyt hetitule mieleen että joku muu olis jotain ihmisen sielunelämästä kirjoittanu fyksfoorumille.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Juu. Oikee kirja. Oikeesti toi kirja kertoo enämpi ihmisyyden katoamisesta. Tai miten sen nyt ottaa. Silmiä avaava teos on kuitenkin.
Aika tylsä kirja siis, jos sen pitää avata lukijansa silmät. Tämä ei siis jaksa niitä itse pitää auki lain.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Tietäkö joku kun mä tai mun äiti ei tiedetä: Miten saa Youtubesta musaa puhelimeensa?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Ai.. no en tarkoittanut mp3-soitinta. Vaan meinasin esim. Nokia c5-03 miten esim. sellaseen saa musiikkia Youtubesta?
Voisko ratkaisu olla niin yksinkertainen, että menee sinne Youtuubiin kännykän internetselaimella ja valitsee haluaamaansa musiikkia?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös