Tai vaikka multimediakamera jossa olis kännykkä samassa.Lankapuhelin MP3-soittimella ja kameralla ois todella mahtava tuote.
Suomen uusi Nokia?
Mun tytöllä on tollainen puhelinAi.. no en tarkoittanut mp3-soitinta. Vaan meinasin esim. Nokia c5-03 miten esim. sellaseen saa musiikkia Youtubesta?
Mun tytöllä on tollainen puhelin
Ainakin siitä lähtee langattomasti huutoääntä :nope:Toimiiko se puhelin silleen langattomasti huutamalla?
Sinullakin vai sinunkin tytöllä
Eikö siinä ole akkua, kun täytyy staattista sähköä varata tuolleen päätä edestakaisin heiluttamalla?Ainakin siitä lähtee langattomasti huutoääntä :nope:
Mahdatko sä edes itse ymmärtää mitä haluat? :dunno:Ai.. no en tarkoittanut mp3-soitinta. Vaan meinasin esim. Nokia c5-03 miten esim. sellaseen saa musiikkia Youtubesta?
Ikäänkuin tää ei olis tarpeeks vaikeeta ilman noita sun aivopierujaskin :doubtful:Älä usko Opsua. Se kusettaa!
Juu kiitos.Mahdatko sä edes itse ymmärtää mitä haluat? :dunno:
Jos sä halaut sinne puhelimees musiikkia, niin nimenomaan juuri noilla mun ja Domparin mainitsemila työkaluilla. Muutat youtube-videoiden musiikit niillä mp3-muotoon ja sen jälkeen siirrät ne puhelimeen, laitteen mukana tulleilla työkaluilla (Nokia Ovi Suite, jonka tietysti asennat koneellesi), puhelimen liität tietokoneeseen datakaapelilla tahi bluetoothin kautta.
Vai halusitko sä tietää, miten voit katsella youtube-videoita sillä sun puhelimellas ja jos tarkoitit tätä, niin haluatko katsella videoita suoraan youtubesta vaiko oliko ideana ladata video youtubesta ja tallettaa se puhelimelle, josta voit katsella sitä aina halutessasi ja ilman nettiyhteyttä?
Ja usko tai älä, mutta Nokia c5-03, kuten kaikki modernit kännykät, on tosiaankin myös mp3-soitin
LP-kännykkä? Anyone?Mun kännykkä soittaa C-kasetteja.
Nonih! :thumbup:Juu kiitos.
Kannattaa kysyä OoPeelta. Se on tosi hyvä näissä tietoteknillisissä ongelmissa.Vittu en osaa selvittää mikä on pin-koodi
Löytyy!LP-kännykkä? Anyone?
Se on se neljän numeron sarja, joka kirjoitetaan puhelimeen, että se aukeaa/käynnistyy/mitä nyt sitten tekeekään. Jos käyttää omakeksimää pin-koodia niin se täytyy sit vaan muistaa. Uusissa puhelimissa taitaa jotain 0000 tai 1234 tai vastaavaa olla oletuskoodina.Vittu en osaa selvittää mikä on pin-koodi
Miten sen saa selville c5-03 sessa