Albert Oil
Hippi ja juntti
Jos se mailmanloppu tulis mutta itse jostain kumman syystä jäiskin henkiin ainoana inehmona tänne näin niin kauanko pysyis hengissä?
Riippuu kai oisko ABC auki.Jos se mailmanloppu tulis mutta itse jostain kumman syystä jäiskin henkiin ainoana inehmona tänne näin niin kauanko pysyis hengissä?
Eiks se koko maailmanlopun idea ollu että magneettikentät tai jotku härpättimet siirtyy ja koko tellus pyörähtelee ihan valtoimenaan väärille urille. Ehkä etelä oliskin pohjoinen ja sitä myöten ne etelän paratiisipuut voiskin olla ihan hyvin vaikka Turengissa. Ei ois ihan niin pitkä matka sitten.ABC:n antimilla vois pysyä hengissä ehkä...vuoden? Mutta sitten pitäis vissiin alkaa suunnata etelää kohti ja hedelmäpuiden äärelle.
Maitoon ei lisätä suolaa, vaan mjölkkiksen suolapitoisuus lasketaan maidon luontaisesti sisältämästä natriumista.Miksi maidossa on suolaa?
Ei ollut puhdas Täystörnäys, koska muiden viestejä ehti väliin.Puolipöhkölle täydet pisteet Törppäyksestä.
En ollut aivan varma säännöistä. Kiitos tarkennuksesta!Ei ollut puhdas Täystörnäys, koska muiden viestejä ehti väliin.
Tää on muuten yks niistä ajatusleikeistä, joita mietin kun en tahdo saada unta: Mitä alkaisin tehdä, miten toimisin jne. jne.Jos se mailmanloppu tulis mutta itse jostain kumman syystä jäiskin henkiin ainoana inehmona tänne näin niin kauanko pysyis hengissä?
On just suositeltua unettomuuteen miettiä, että vittu jos oon ainoo elossa.Tää on muuten yks niistä ajatusleikeistä, joita mietin kun en tahdo saada unta: Mitä alkaisin tehdä, miten toimisin jne. jne.
Itsehän olen tsämppi ja nukuin ihan ok.Vittu saanu viime yönä unta kun mietin, että oonko mä inehmo ja jos oon niin mikä se on.
Ei mitään ongelmia. Kaikki sujuu aivan ihanasti. Päätän raporttini sanaan 'ruusuntuoksuinen'.Onko muilla DNA Welhon kaapelissa roikkujilla ollu ongelmia viimesen vuorokauden toista aikana? Ainakin tää häiriöilmoitus on sivuilla. Ei lataa kuvia, yhteys pätkii yms. Tää sama vika ilmenee aina välillä. Aspassa hirvee jono eli varmaan enämpikin sit tästä samasta vaivasta kärsiviä.