Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Kaapeli-TV asioissa harvemmin on valinnanvaraa.DNA on Saatanasta seuraava muutenkin. En enää koske pitkällä tikullakaan.
Kaapeli-TV asioissa harvemmin on valinnanvaraa.DNA on Saatanasta seuraava muutenkin. En enää koske pitkällä tikullakaan.
Aina voi virittää antennin katolle.Kaapeli-TV asioissa harvemmin on valinnanvaraa.
Aina voi virittää antennin katolle.
Tai parvekkeelle, kuten mulla oli :frank:Aina voi virittää antennin katolle.
:ahem::ahem::thumbup:On just suositeltua unettomuuteen miettiä, että vittu jos oon ainoo elossa.
Tuolta, hintalappu karvan alle parikybää, ei tosin ole sähköinen. Eikä lehtipuhallin.Mistä niitä 20 euron sähkösiä lehtipuhaltimia saa ostaa? Loppuu se auton harjaus tässä huushollissa kyllä hyvin pian ja alan puhallella sellasella. Ei viittis aina tota naapurin polttomoottorikäyttöstäkään lainata
Lienenee vähintäänkin merkittävä osatekijä se, että ilmailussa reunaehdot muotoilulle asetta fysiikka. F1:ssä fysiikka ja FIA.Tässä on lentokone vuodelta 1967, ja tässä vuodelta 2012
Kun taas tässä kilpa-auto samaiselta vuodelta, ja tässä tämänvuotinen vastaava.
Miten on mahdollista, että lentokone on suunniteltu 45 vuotta sitten niin perfettoksi ettei siihen ole katsottu aiheelliseksi tehdä muutoksia juurikaan lain? Nyt puhun siis ulkoisesta olemuksesta. B737 on sisältä ja moottereiltaan muuttunut tietenkin täysin 45 vuodessa. Mutta samalla logiikalla Alonso ja Massa olisivat ajelleet tällä kaudella F312:n näköisellä putkilolla nykypäivän tekniikalla varustettuna.
Luonnonlait ei oo muuttunu kovinkaan paljoa tossa ajassa, mutta FIA muuttaa joka vuosi sääntöjä ja varsinainen aeropelleily tuli vasta tuon vanhemman biilin aikoihin ja oli siten vasta synnytyskanavassa.Tässä on lentokone vuodelta 1967, ja tässä vuodelta 2012
Kun taas tässä kilpa-auto samaiselta vuodelta, ja tässä tämänvuotinen vastaava.
Miten on mahdollista, että lentokone on suunniteltu 45 vuotta sitten niin perfettoksi ettei siihen ole katsottu aiheelliseksi tehdä muutoksia juurikaan lain? Nyt puhun siis ulkoisesta olemuksesta. B737 on sisältä ja moottereiltaan muuttunut tietenkin täysin 45 vuodessa. Mutta samalla logiikalla Alonso ja Massa olisivat ajelleet tällä kaudella F312:n näköisellä putkilolla nykypäivän tekniikalla varustettuna.
Josset muista ni mä oon sun kakkosnick.Äh, hidas. Sitä vaan jäin ihmettelemään, että PyryFFF päätyi samaan ku mä.
Reittiliikenteessä vain nousuissa jos on tiheä vuoroväli.Lisäksi pitää ottaa huomioon mm. likainen ilma, josta ei kai vielä kovin paljoa kärsitä reittiliikenteessä toimiessa.
On se ongelma. Ratkaistaan kuitenkin niin päin, että lentsikan jättövirtauksen pitää olla riittävän lievä, jotta sen voi päästää muiden seassa nousuun. A380:n kanssa joutuivat muistaakseni pulaamaan pitkään, että onnistui.Lisäksi pitää ottaa huomioon mm. likainen ilma, josta ei kai vielä kovin paljoa kärsitä reittiliikenteessä toimiessa.