kouvotsvoni
Banjottu
Mistähän löytäisi GPI-käppyröitä ja lukemia? Tommosia siis..
https://www.google.fi/publicdata/explore?ds=d5bncppjof8f9_&met_y=ny_gnp_mktp_pp_cd&idim=country:FIN&dl=fi&hl=fi&q=bruttokansantuloMistähän löytäisi GPI-käppyröitä ja lukemia? Tommosia siis..
Entäs toiKiitosta. Vielä jos jaksat huonolle etsijälle kertoa, jotta mistä kohtaa?
No oikealla näkyy käppyrä ja vasemmalta voi valita mm. bkt ja bktlKiitosta. Vielä jos jaksat huonolle etsijälle kertoa, jotta mistä kohtaa?
Cape Unlock? Vittu mikä urpo.Paina Cape Unlock pohjaan. Jos ei pysy niin kiilaa se jumiin.
Vastaisin IP-maailmaa tongittuani, mutta ei oikeuksia!Mulle on jäänyt oikeasti epäselväksi, että mikä ton Quiqin entinen / ykkösnikki olikaan?
Albert Garpia ei ole ainakaan hetkeen näkynyt, mutta mene ja tiedä.Mulle on jäänyt oikeasti epäselväksi, että mikä ton Quiqin entinen / ykkösnikki olikaan?
Ai, että se ois Iso8...:frown::nope:Yrjis ei kirjoittaisi tuollaisia juttuja edes koomassa. Mutta Albert Garp se voisi olla joo. Tai sitten Orava. Tai Iso8. Tai sasa.
Skygge tai SinäputkiYrjis ei kirjoittaisi tuollaisia juttuja edes koomassa. Mutta Albert Garp se voisi olla joo. Tai sitten Orava. Tai Iso8. Tai sasa.
Ei. Varma ex-forumisti. Kukaan nyyppä ei vetäisi esim. Millä nikillä Areenalle -toikkiin "Törninfaya". Nakki on saletissa.Kyl mä voisin väittää, että on ihan omassa persesoonassaan hän. Näettehän ny ittekin, et kaveri on todella nopee. Sen verran himmeillä valoilla on liikenteessä...
sen verran täytyy sanoa, että tämä kaveri mahtuu autoon, mut auto ei mahdu häneen. Tuolla tiedolla säästyykin tulevaisuudessa jo monen forumistinkin hanuri. Eiks jeh?Ei. Varma ex-forumisti. Kukaan nyyppä ei vetäisi esim. Millä nikillä Areenalle -toikkiin "Törninfaya". Nakki on saletissa.
Puhiseva hanuritaiteilija. Ookke.sen verran täytyy sanoa, että tämä kaveri mahtuu autoon, mut auto ei mahdu häneen. Tuolla tiedolla säästyykin tulevaisuudessa jo monen forumistinkin hanuri. Eiks jeh?
Harjoitukset voidaan aina ajaa ilmatyynyaluksilla jos radalla on vettä niin paljon, että autoilla ei pysty ajamaan.Olenko viiden tunnin päästä hereillä? Eihän ne kuiteskaan aja. Pisaraa ja salamaa luvassa.