Tyhmiä kysymyksiä tietokoneista...

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Ahkerimmat kyselijät:
OoPee 881
Vellu 263
Teemu-84 210
JOC 166
Runar ja Kyllikki 104

Oopee voisi kyllä opetella käyttämään koneita, niin ei tarttis koko ajan kysellä tyhmiä ;) Onkohan Oopee esittänyt tässä toikissa yhtään kysymystä?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
jaska sanoi:
Ahkerimmat kyselijät:
OoPee 881
Vellu 263
Teemu-84 210
JOC 166
Runar ja Kyllikki 104

Oopee voisi kyllä opetella käyttämään koneita, niin ei tarttis koko ajan kysellä tyhmiä ;) Onkohan Oopee esittänyt tässä toikissa yhtään kysymystä?
Mulla olis enemmän mutta kun menin (ihan aiheetta ja lapsellisuuksissani) vastaamaan vittumaisesti niin tuosta luvusta puuttuu moderoinnin takia postauksia! Olen siis kysellyt vielä enemmän tyhmiä kuin luulis!!
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
OoPee sanoi:
Onkohan Oopee esittänyt tässä toikissa yhtään kysymystä?
OLET!
Viimes 29.9.2007 klo 23.50 esimerkiksi ja silloinkin heti kahden kysymyksen sarja :
"Mikä versio sulla oli aikaisemmin noista ATI:n ajureista, siis silloinkun vielä toimi? Ehkäpä kokeilet deinstalloida ati:n ajurit ja asennat sen vanhan version uudestaan?"

Mitä nuo on jos ei kysymyksiä, KYSYN VAAN!!! :thumbfh: :thumbfh: ;)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Matxi sanoi:
OLET!
Viimes 29.9.2007 klo 23.50 esimerkiksi ja silloinkin heti kahden kysymyksen sarja :
"Mikä versio sulla oli aikaisemmin noista ATI:n ajureista, siis silloinkun vielä toimi? Ehkäpä kokeilet deinstalloida ati:n ajurit ja asennat sen vanhan version uudestaan?"

Mitä nuo on jos ei kysymyksiä, KYSYN VAAN!!! :thumbfh: :thumbfh: ;)
Aika pirun huonosti muuten kuatattu :thumbdown
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
OoPee sanoi:
Aika pirun huonosti muuten kuatattu :thumbdown
Pitäsköhän kysyä kuottaus-neuvoa yhdeltä F1-Forumin OoPeelta? Se kuulemma tietää aikasta paljon tietokoneista.
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Nii just! Ei tuo OoPee mitään auta, kysyy vaan jatkokysymyksiä, vähän niinkuin terapeutit. "Blue Screen heti startupissa, mitä teen?" "Miltä se sinusta tuntuu? Onko se ihan semmoista jatkuvaa vai kausittaista?"

:mad_old:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

OoPee sanoi:
IE kertoo, että sivulla on virhe. Rivi 148, virhe "Object expected". Johtuisko tuosta? Mulla kyllä näkyy FF:ssäkin, tosin aika aneemisen oloinen sivu, jos tuossa on kaikki.
Taisi olla kysymyksen asettelu hieman liian hätäinen. Tarkoitus oli kysyä, nottei miksi tuon linkin takaa löytyvistä linkeistä saa lähetystä kuulumaan FF:lla.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Taisi olla kysymyksen asettelu hieman liian hätäinen. Tarkoitus oli kysyä, nottei miksi tuon linkin takaa löytyvistä linkeistä saa lähetystä kuulumaan FF:lla.
Minulla FF aukaisi Media Playerin ja sieltä kuului.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4591
Sijainti
Kokkola
Joo tulihan sitä tuossa kyseltyä taannoin.. Mutta mistä tuo 210, enkai nyt niin montaa viestiä ole tänne ketjuun pannut? :D
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Aiemmin ihmettelin, että mikä voisi aiheuttaa sen, että mun koneellani ei saa Firewiren kautta ladattua digivideokameralta videota. Nyt sitten tuli sellainen ahaa-elämys, joka voisi ehkä selittää tuon.. Puolisolla on XP Pro ja itelläni on XP Home :jaska:

Onko jotain konstia päivittää XP Home XP Pro:ksi a) laillisesti b) :rolleyes:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Vellu sanoi:
Aiemmin ihmettelin, että mikä voisi aiheuttaa sen, että mun koneellani ei saa Firewiren kautta ladattua digivideokameralta videota. Nyt sitten tuli sellainen ahaa-elämys, joka voisi ehkä selittää tuon.. Puolisolla on XP Pro ja itelläni on XP Home :jaska:

Onko jotain konstia päivittää XP Home XP Pro:ksi a) laillisesti b) :rolleyes:
b) Torremolinoksesta.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Se on TORREMOLINOSISTA!

eiku siis xp:stähän mä yritin puhua.. :jaska:

Täytynee laittaa XP Pro OEM (upgrade) ostoslistalle :jaska:
Täytynee harkita nykyisen koneen siirtämistä digiboxi-käyttöön ja alkaa miettimään uuden koneen kasaamista.
 
Ylös