OoPee
Nuori ikäisekseen
Mitenkäs noi varmuuskopiot? :frank:
Sinäkin siinä ylipitkän ja boldatun sigun kera! :thumbdownOoPee sanoi:Mitenkäs noi varmuuskopiot? :frank:
Tiedostot voisi vielä pelastaa nurin menneestä kovosta?Vellu sanoi:Ehkä sittenkin tällainen. Ja tuoteinfo.
Kalliimpi, ei hotswappiä, miksi ihmeessä?
Yksi huono arvostelu Thermaltakesta. Äänekäs, hidas, jossain mainittiin, että ei pääsisi 1.6Tb:n yli (luultavasti pääsee 4Tb:hen nykyisillä levyillä, mut epäilyttää...).
Ja toinen arvostelu tuosta toisesta laitteesta oli ihan hyvä. Hiljainen ja nopea ja ehkä jopa tyylikkäämpi. No on noi molemmat ihan kelvollisia ulkonäöltään. 1Tb levyjä on testattu ja todettu toimiviksi :thumbup:
Ei minkäänlaista kokemusta tuommoisista, joten minen osaa sanoa noista yhtään mitäänVellu sanoi:Ehkä sittenkin tällainen. Ja tuoteinfo.
Kalliimpi, ei hotswappiä, miksi ihmeessä?
Yksi huono arvostelu Thermaltakesta. Äänekäs, hidas, jossain mainittiin, että ei pääsisi 1.6Tb:n yli (luultavasti pääsee 4Tb:hen nykyisillä levyillä, mut epäilyttää...).
Ja toinen arvostelu tuosta toisesta laitteesta oli ihan hyvä. Hiljainen ja nopea ja ehkä jopa tyylikkäämpi. No on noi molemmat ihan kelvollisia ulkonäöltään. 1Tb levyjä on testattu ja todettu toimiviksi :thumbup:
Kommentoinpa vielä itse itselleni.Vellu sanoi:Kokeilin sitten tuolla irtolevyllä sellaista, että mitä tapahtuu, jos poistaa arrayn. Sehän sitten onnistui sitä kautta. Deletoin sen array:n ja EN tyhjentänyt MBR:ää. Ja heti perään lisäsin sen levyn uudeksi array:ksi ILMAN että olisin tehnyt quick initialize:n sille. Ja sen jälkeen se oli siinä 1-array:nä.
Easy Video Joiner?Teemu-84 sanoi:Pikku onkelma Windows movie makerin kanssa. Yritin muutamaa videopätkää yhdistää yhteen. No, Windows movie maker ei suostunut yhteistyöhön. Ensin herjasi, että Asetukset -valikosta pitää ruksata "Lataa pakkauksenhallinta automaattisesti". Sitten se herjasi että tarvittavaa pakkauksenhallintaa ei ole ladattu. On ladattu xp codec pack.. Eli onko mitään muuta ohjelmaa netistä saatavilla joilla voi yhdistää nuo videot yhdeksi ja samaksi pätkäksi.
EDIT Yksi löytyi jo, katsotaanpas saako tällä ratkaisun ongelmaan.
EDIT2: :jaska: Ei.
Olen törmännyt.OoPee sanoi:Sanoisin, että voi. En tosin ole muistaakseni moisen vielä törmännyt, mutta kyllä mä pidän sitä mahdollisena.
Todennäköisesti sulla on sitten codecit päin persettä.Teemu-84 sanoi:Siis 6 avi-formaatissa olevaa pätkää.
Sam sanoi:Mulla ei Nebulan PCI-DVB-T tykkää löytyä omalla ohjelmalla Vistan lisäksi XP:ssäkään :thumbdown Vistan Media Center tuon löysi ja kortti jopa toimikin, mutta käyttöliittymä oli niin syvältä, etten edes harkinnut pidempää käyttöä.
Pitäisiköhän etsiä jostain kolmannen osapuolen katseluohjelma, vai yrittäisikö vielä kiukutella Nebulan suuntaan? Mitään vastausta aiempiin uteluihin en saanut.
Silloin kun niitä on saatavilla...Vellu sanoi:Niin joo, tyhmä kysymys: Milloin mä oikein pääsen hakemaan noi? Tarkentavana tietona vois mainita, että lienen työmatkalla viikolla 44.