Olga
.
Olinpas sentään fiksu, kun hokasin, että nuo teidän ohjeet pitää printata töissä paperille, koska ehkäpä kotona ei verkko oikein ole suosiollinen ja jää opastukset lukematta.
:thumbup:Olga sanoi:Olinpas sentään fiksu, kun hokasin, että nuo teidän ohjeet pitää printata töissä paperille, koska ehkäpä kotona ei verkko oikein ole suosiollinen ja jää opastukset lukematta.
Tolla tiedolla on paha jelpata. Sen sijaan esim. kertomalla fyysisen muistin suuruus ja virtuaalimuistiasetukset, voitais jo päästä pidemmälle :doubtful:Olga sanoi:Ei pelitä ei. :nope:
Ok. Varmaan helpoiten ja nopeiten hoituukin just tolla metoodillaOlga sanoi:Toin sen tänne töihin meidän 'atk-expertin' katsottavaksi. Raportoin myöhemmin lisää.
Niinpä luulin. Meni kuitenkin häneksi. Itse olin paikalla hyvissä ajoin ennen töiden alkua ehtiäkseni hoitaa homman selitysosuuden. Tyyppi tuli myöhässä töihin ja tormailee jonnekin 'piiloon' ja lähtee iltapäiväksi jonnekin. Eipä siinä sitten kehtaa omaa konettaan paljon levitellä. :jaska: :mad_old:OoPee sanoi:Ok. Varmaan helpoiten ja nopeiten hoituukin just tolla metoodilla
Joo, se on tietysti selvää, ettei privaatti-pc:n huolto voi duunissa olla prioriteettilistalla kovin korkeella. Toi on just niitä syitä miks mä oon pirun tyytyväinen, että oon edes ton suhteen suhtkoht muista riippumaton.Olga sanoi:Niinpä luulin. Meni kuitenkin häneksi. Itse olin paikalla hyvissä ajoin ennen töiden alkua ehtiäkseni hoitaa homman selitysosuuden. Tyyppi tuli myöhässä töihin ja tormailee jonnekin 'piiloon' ja lähtee iltapäiväksi jonnekin. Eipä siinä sitten kehtaa omaa konettaan paljon levitellä. :jaska: :mad_old:
Tää on monella työpaikalla melkoinen riesa. Hommaa hoitavat ATK-tuet vasemalla kädellä ja muut kynnelle kykenevät omatoimi -virtuoosit. Hommassa on se paha vika, että se lähtee käsistä. Juttu leviää että täällä voi huollattaa kotikoneita ja pian todellisuudentaju on kadonnut kaikilta. Luvattu homma on tehtävä ja pian kyseisten heebojen työajasta kuluu entistä suurempi osa kotikoneiden huoltoon. Pikkupomot joutuvat katsomaan hommaa läpi sormien, kun niiden omatkin ja niiden muksujen koneet on ollut fiksattavana samassa paikassa.OoPee sanoi:Joo, se on tietysti selvää, ettei privaatti-pc:n huolto voi duunissa olla prioriteettilistalla kovin korkeella.
Tarkoituksellako sä pidät meitä jännityksessä? :doubtful:Olga sanoi:Olen nyt ratkaissut ongelman, joten saa työpaikan it-ihme olla rauhassa.
Ostitko uuden koneen vai lopetitko tietokoneen käyttämisen kotona?Olga sanoi:Tottahan tuokin on. Onneksi en ole kovin usein ollut apua vailla. Pikemminkin on avunanto mennyt toiseen suuntaan. Olen nyt ratkaissut ongelman, joten saa työpaikan it-ihme olla rauhassa.
Hyvä ohje, ja tutulta tuntui tuo osoitekin, mutta ei vaan löydy. Ja se helpottava tieto on tietysti Outlook Express. Kun normaalin 'postin' kautta menee, niin siellä se sadat postit ovat, mutta enpäs löydä muuten.OoPee sanoi:Aika paljon muuten helpottais vastaajan työtä, kun paljastaisit meille, mistä postitusohjelmasta on kyse
Jos kyse on outlookista, niin tiedosto on nimeltään outlook.pst, siellä on ne mailit.
Löytyy oletusarvoisesti osoitteesta: c:\Documents And Settings\Olga\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook