Jos OoPee muistaa jaskailuni Bitcometin kanssa niin juurikin tämän se pläjäytti kaatuessaan ruutuun.Matxi sanoi:Kovo laukeamassa? Näitä on tullut nyt pari kertaa... ensin kone saattaa tahmailla parin tunnin ajan (ruksuttelee kovoa tahmauksien aikana) ja sitten vihdoin jossain välissä kaatuu sitten. Sitten tuon Kernel-errorin jälkeen saattaa mennä parikin päivää ilman ongelmia. Olisikohan viikon sisällä pari kertaa tullut nyt tämmönen.
Jep. Onneksi sainkin vasta USB-kovon käyttööni. Pitää tehdä backupit.OoPee sanoi:Nuista on hyvä aloittaa.
Mutta ota jo tässä vaiheessa backupit kaikesta tärkeestä![]()
Tottakai se on mahdollista. Ylipäätään on mahdollista, että joku tietty softa ei suostu tietyssä kokoonpanossa toimimaan kunnolla.Teemu-84 sanoi:Voiko olla mahdollista, että joku tietty clientti on vaan sellainen mistä kone ei tiettyine softineen tykkää?
Palomuurisofta saattais voida aiheuttaa tommosta.JOC sanoi:Mulla on eräs ärsyttävä ominaispiirre tällä hetkellä netissä. BitComet päällä datavirta esimerkiksi 150/100kts. Menen nettiin surffamaan, niin koko yhteys alkaa tukehtumaan siten, että ensin laskee cometin latausnopeus samalla kun selain lataa vaikka maikkarin etusivua. Lopulta lataus laskee nollaan, jonka jälkeen selain ilmoittaa palvelimen olevan saavuttamattomissa. Lisäksi tässä kohtaa joka toinen kerta myös wlani katkeaa. Yhteytenä RR24AP 54mbps ja ulos seinästä kahdeksan megaa, eli kyllä siitä pitäis ulos mahtua.
Onks siihen palomuurisoftaan tullu päivityksiä (siis ohjelmasellaisia) tai oletsä mahdollisesti päivittäny torrentsoftaa?JOC sanoi:Mietin itekin tota, mutta palomuurisofta on ollut sama koko ajan samoilla säännöillä, ja jopa torrentclientkin toimi ihan mukavasti jossain kohtaa, tätä tukehtumisreaktiota on alkanut tulla vasta sen jälkeen. Itse epäilen että vika liittyy NATiin, mutta mun täytyy vähän testailla vielä mahdollisuuksia.
Noita erheitä tuli sittemmin lisää ja ongelmat ei suinkaan vähentynyt. Aikani värkkäilin windowsin keinoin kunnes loppu into ja taidot. Ajoin sitte Susesta fsck:n tolle osiolle sellasin parametrein, että se tarkistaa ja korjaa virheet. Lisäksi laitoin siihen bad sector -tsekin. Nyt on tovin toiminut kuin uusi. :frank: Saas nähä pysyykö tää kuosissa, jos pysyy niin saattas olla jotain sanomista wintoosan työkaluista. :thumbfh: Niin, osiohan on FAT, kun en jaksa kikkailla linuxin ntfs-tuen kans.markoj sanoi:Windowsin roskiksessa on joku Dc1844.tmp, joka ei suostu poistumaan ja aiheuttaa erheitä tarkistuksessa.
Windows havaitsi virheitä, mutta korjauksia ei tehdä,
koska parametria /F ei ole määritetty.
Viennin \Recycled\Dc1844.tmp linkki on viallinen.
Viennin \Recycled\Dc1844.tmp koko ei kelpaa.
Jos ton tarkistuksen laittaa käynnistykseen niin se vaan jumittuu ton tiedoston kohdalle. MITÄ MÄ TEEN?!?!? :jaska: