DW
2009-2016
Enempi saat autokoulussa muuten tunteja, kuin taistelulajeissa keltaista vyötä varten.Ootko sä ollut vauvajudossa? :eek!:
Enempi saat autokoulussa muuten tunteja, kuin taistelulajeissa keltaista vyötä varten.Ootko sä ollut vauvajudossa? :eek!:
Karatehan tarkoittaa tyhjä käsi, mutta huomasit, että sullahan on paperossi toisessa kädessä ja toisessa keskiketteräputeli. Mitään tyhjiä ollut.Mä lopetin karaten siinä vaiheessa, kun ois pitänyt ruveta harjotteleen.
Asia on juuri näin. :ahem:Trullinkaasulle se, missä Batman läppää Robinia.
Kait sulla lukee toi cv:ssä?Mäki alotin judon joskus -97 ja lopetin -98 juuri kun olin keltasta vyötä saamas.. Aijai missäs sitä oltais nyt jos ei olis jääny noista lajeista jo varhaiseläkkeelle?
Juu ja KKWCS:ää unohtamattaKait sulla lukee toi cv:ssä?
Jos sulla oikeesti lukee cv:ssä lapsena vuodenpäivät kestäny judoharrrastus joka johti melkein keltaiseen vyöhön ja kartingsarja jossa oot ajanu yhden kisan ni suosittelen lämpimästi ottamaan ne pois. Kertovat hakijasta paljon, eivätkä mitään hyvää.Juu ja KKWCS:ää unohtamatta
Joo mullakin on niin judosta, karatesta, taekwondosta kuin ju jutsustakin musta vyö vain suoritusta vaille saatuja. Kickboxingin lopetin pikkusen ennen aloittamista.Mäki alotin judon joskus -97 ja lopetin -98 juuri kun olin keltasta vyötä saamas.. Aijai missäs sitä oltais nyt jos ei olis jääny noista lajeista jo varhaiseläkkeelle?
Tulen ja väitän toisin.Itsehän olen showpainin Lieksan mestari kunnes joku tulee väittämään toisin.
Tulen ja väitän toisin.
Hyvä pointti! Lupaileminen on sitä, kun "katsellaan sitä palkankorotusta sitten". Lupaamiseen liittyy paperia ja mustetta.Lupaili vs. lupasi?
Minä haastan sinut Tables, Ladders and Chairs -otteluun jossa panoksena on showpainin Lieksan mestaruus.Itsehän olen showpainin Lieksan mestari kunnes joku tulee väittämään toisin.
Haasta OoPee, hänhän tittelin vei.Minä haastan sinut Tables, Ladders and Chairs -otteluun jossa panoksena on showpainin Lieksan mestaruus.
Haastaa vaan, mutta tiedoksi kuitenkin, että mulla on aika kattava oikeusturvavakuutus.Haasta OoPee, hänhän tittelin vei.
Luin väärin.mulla on aika kattava oksennusturvavakuutus.
Mitenkäs työnhaku edistyy? Onko moneen paikkaan tullut haettua....oma onnistumisrosentti taitaa olla jonimaisissa lukemissa. (vrt. esim. haastattelukutsut jne.)Luin väärin.
Mun mielestä Alpun kannattais lähettää hakemukset samoihin mestoihin kuin Jonin ja tarkistaa, että saa jollaintapaa järkättyä työhaastattelun heti Jonin jälkeen. Nimittäin Jonin kampaamotasoisen like a boss -haastattelun jälkeen jopa Alppu vaikuttaa sen verran täyspäiseltä, että saattas hyvinkin käydä flaksi :ahem:Mitenkäs työnhaku edistyy? Onko moneen paikkaan tullut haettua....oma onnistumisrosentti taitaa olla jonimaisissa lukemissa. (vrt. esim. haastattelukutsut jne.)