Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

  • Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Kumpaa pidät parempana hommaa, josta olet hiukka epävarma selviytymisestä vai nykytilanne?
Tämä nykytilanne on aivan persiasta. On hyvin vaikea pärjätä (vaikka varsinaista kokemusta ei tule ennen kuin ensi kuussa) noin 700e kuussa. Sikäli ilman muuta otan haasteen vastaan, jos sellaisen saan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tämä nykytilanne on aivan persiasta. On hyvin vaikea pärjätä (vaikka varsinaista kokemusta ei tule ennen kuin ensi kuussa) noin 700e kuussa. Sikäli ilman muuta otan haasteen vastaan, jos sellaisen saan.
Joku on joskus todennut, että pahin mitä voi tapahtua, on kuolema, eikä sekään pelota.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mosse moderaattorina vois olla aika liki.
Itse asiassa eilen mietin että SÄ voisit olla hyvä lisä modeihin. Okei, sulla on muutama huono puoli, mutta hyviäkin ominaisuuksia riittää(nee)??

Huonot puolet:
- Tamperelaisuus
- Hämäläisyys
- Pirkanmaalaisuus
- Jjusbanin kaveri
- Howdyn kaveri
- Ornari
- Homomielisairaalavanki
- Lävärit

Hyvät puolet:
- Ei ole tatulointeja
- Pannut kaikkia naisystäviä
- Et ole pohjanmaalta
- Et ole lapista
- Et ole insinööri
- Tykkäät kukista
- Aikaa tällä hetkellä käytössä
- Kannatat suomalaisia suoraselkäisesti

Kyllä vaaka nyt kallistuu vahvasti sun moderaattoriuran puolelle. Voit vetää pois kaikki työpaikkahakemukset.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Itseasiassa olen jopa varma siitä, että Alppu olisi hyvä moderaattori, jolla homma ei nousis hattuun, mutta on ihan liian tervejärkinen ryhtyäkseen moiseen paskauduniin.





:eek!::doubtful::thumbfh:

Öö... siis hetkinen, kuttuinko mä juuri Alppua tervejärkiseksi? :confused: :confused::confused:
 

Örfil

Guest
Itseasiassa olen jopa varma siitä, että Alppu olisi hyvä moderaattori, jolla homma ei nousis hattuun, mutta on ihan liian tervejärkinen ryhtyäkseen moiseen paskauduniin.
Alppua kyllä kannattaisin minäkin, jos se tosiaan siihen hommaan suostuisi.

Ilman leikin keikkiä, loihen nyt että Alppu olisi satavarmasti reilu ja rehti mode ja minä ainakin luottaisin 100% sen tekosiin modena.
Lisäksi viinan käyttönsä on keskimääräiseen modeen verrattuna linjassa. Kaiken kukkuraksi Alpert on fiksu ja sivistynyt mies, joka tuppaa monasti unohtumaan itseltänikin hassutellessa ;) ja poliittiselta ja elämänkatsomukselliselta kannaltaan sellainen, että hyväksyy & ymmärtää myös muiden mielipiteitä. Laaja F1 tuntemus ja harrastaneisuus vuosien ajalta on myös hyvä meriitti.

Mutta jaksaako Alpertinos likasangon hommiin, tehtävään josta ei makseta palkkaa mutta jota ilman forumihomma menisi kiville.
Oiis ainakin työttömyyden aikana jotain ajankulua, jos sitä ei nyt jo muuten ole tarpeeksi (ja varmaan onkin).

Äänestän siis silti numeroa 5:semän, Albert Oilia modeksi :cool:

Renkku kiertoon ja Alppu tilalle, näin ei mene forumi pilalle!
Renkku kiertoon ja Alppu tilalle, näin ei mene forumi pilalle...
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös