Pienikaliiberisella sitten kiitos niin ennätän vielä loppuun miettiä tekosiani.Et. Nappi tulee otsaan mahd. pian.
Pienikaliiberisella sitten kiitos niin ennätän vielä loppuun miettiä tekosiani.Et. Nappi tulee otsaan mahd. pian.
Kaliiberi?Pienikaliiberisella sitten kiitos niin ennätän vielä loppuun miettiä tekosiani.
*halipussaa*Mitä helvettiä tässä nyt ollaan vaihtamassa? Kyse oli siitä olisko Alppu hyvä mode. Mun mielestä olis eikä siihen mielipiteeseen sun täydellisen lapsellinen vittuilus paljoa vaikuta.
Niimpä.Parastahan on se, kun vuosia "suojeluksessa" olleet selänpesurinkiläiset eivät tajua olleensa "suojeluksessa" edes sen jälkeen kun heille asiasta kerrotaan, vaan huutavat pää punaisena epätasapuolisesta moderoinnista sen kerran kun heihin sovelletaan edes 10 prosenttia normaalista rangaistusasteikosta.
Selvyyden vuoksi todettakoon, että näitä "suojeluksessa olevia" on täällä vapaalla aika vitun paljon.
Ai tää nyt on yleistä tietoa? Hyvä homma.Parastahan on se, kun vuosia "suojeluksessa" olleet selänpesurinkiläiset eivät tajua olleensa "suojeluksessa" edes sen jälkeen kun heille asiasta kerrotaan, vaan huutavat pää punaisena epätasapuolisesta moderoinnista sen kerran kun heihin sovelletaan edes 10 prosenttia normaalista rangaistusasteikosta.
Selvyyden vuoksi todettakoon, että näitä "suojeluksessa olevia" on täällä vapaalla aika vitun paljon.
En tiedä olenko suojeluksessa, mutta mikäli olen, pyydän suojelun lopettamista tässä ja nyt.Parastahan on se, kun vuosia "suojeluksessa" olleet selänpesurinkiläiset eivät tajua olleensa "suojeluksessa" edes sen jälkeen kun heille asiasta kerrotaan, vaan huutavat pää punaisena epätasapuolisesta moderoinnista sen kerran kun heihin sovelletaan edes 10 prosenttia normaalista rangaistusasteikosta.
*Riisuu kontoomin OP:n yltä*En tiedä olenko suojeluksessa, mutta mikäli olen, pyydän suojelun lopettamista tässä ja nyt.
Meikäsetä...vitosella...tehdä...Nyt ne on tekemässä bändin kanssa ep:tä ja studiokulut on aika iso summa.