Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

  • Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26861
Emmä tiiä elektroniikka-asentajista. Yhden sähköasentajan tunnen varsin hyvin, on toimarina vajaan 35 miljoonan liikevaihtoa pyörittävässä yrityksessä, joten kai se ihan ok koulutus on.
Yks sähköasentaja oli toistakymmentä vuotta toimarina yli miljardin liikevaihtoa pyörittävässä yrityksessä kunnes käpälöi vääriä kytkentöjä. Ja yks sähköasentaja oli Puolan johtona.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Yks sähköasentaja oli toistakymmentä vuotta toimarina yli miljardin liikevaihtoa pyörittävässä yrityksessä kunnes käpälöi vääriä kytkentöjä. Ja yks sähköasentaja oli Puolan johtona.
Sähköasentaja lienee aika hyvä tutkinto.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Teistä ei kenkään lie eilen uskonut kun kerroin olevani hieman alle 30v elektroniikka-asentaja. Että uskoisikohan tuota kenkään jos kertoisin olevani töissä vantaalla?

:D

Sama. Tosin minä taas olen tällä viikolla rampannut Pirkanmaalla ja sama ensi viikolla. Ei ole kulkumulkun elämä kivaa. Pirun tylsää ajaa vajaa pari tuntia suuntaansa pari kertaa viikossa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ei ole kulkumulkun elämä kivaa. Pirun tylsää ajaa vajaa pari tuntia suuntaansa pari kertaa viikossa.
Kuulostaa kamalalta. Luultavasti maksimi mitä ihmiskroppa ja -sielu kestää ilman fyysisiä ja henkisiä vammoja.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
:D

Sama. Tosin minä taas olen tällä viikolla rampannut Pirkanmaalla ja sama ensi viikolla. Ei ole kulkumulkun elämä kivaa. Pirun tylsää ajaa vajaa pari tuntia suuntaansa pari kertaa viikossa.
Kuulostaa kamalalta. Luultavasti maksimi mitä ihmiskroppa ja -sielu kestää ilman fyysisiä ja henkisiä vammoja.
Hommahan on varsin hyvin palkattua, kuten esimerkiksi Kimi Räikkösellä ja Valtteri Bottaksella.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Hommahan on varsin hyvin palkattua, kuten esimerkiksi Kimi Räikkösellä ja Valtteri Bottaksella.
No se.
Ei ihme että jotkut jaksaa tehdä tuota vuodesta toiseen. Saavat mammonaa hillon päälle ja elää jetset-elämää ja kiroilla tiimiradioon.
Haluaisin olla kulkku mulku.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
No se.
Ei ihme että jotkut jaksaa tehdä tuota vuodesta toiseen. Saavat mammonaa hillon päälle ja elää jetset-elämää ja kiroilla tiimiradioon.
Haluaisin olla kulkku mulku.
Jos tulisi joku kutsukirje matrixsista, niin kyllä mieluummin F1-mestariksi, kuin vaikkapa nyrkkeilijäksi, tai potkupalloilijaksi. Etuutena mm. tiimiradio.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26861
Etuutena mm. tiimiradio.
Pitäis kehitellä sellanen radiopuhelimen näköinen laite jonne voisi liikenneraivon partaalle ajautunut tyyppi kirota kanssa-autoilijain tekemisiä ja vastaukseksi tulisi rätisevällä äänellä "yes, we understand/baby, don't cry" tai jos oikein kovaa luuriin karjuu niin "poks poks poks". Miksei sitä voisi muissakin tilanteissa käyttää stressileluna jonne voi elämän epäreiluuksia purkaa ja aina tulisi ymmärtävä vastaus. Oiskohan miljuunabisnes?
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Miksei sitä voisi muissakin tilanteissa käyttää stressileluna jonne voi elämän epäreiluuksia purkaa ja aina tulisi ymmärtävä vastaus. Oiskohan miljuunabisnes?
Elämän epäreiluuksien hoitaminen on valtioitettu yksityisille yrityksille. Eli mikseipä ei.
 

Pakokaasu

Banned
Liittynyt
29.3.2015
Viestit
454
No se.
Ei ihme että jotkut jaksaa tehdä tuota vuodesta toiseen. Saavat mammonaa hillon päälle ja elää jetset-elämää ja kiroilla tiimiradioon.
Haluaisin olla kulkku mulku.
Hyväksyn, että kuka tahansa luokittelee asiantuntijatyöni "kulkumulkuksi". Sitähän se on. Finnairin Gold-taso häämöttää. Toisaalta hyvin usein lähden jonnekin kauas töihin ja kotona olen saman päivän aikana. Työnantaja maksaa päivärahat kohtuullisen hyvän palkan päälle. Totta kai on tulosvastuuta, mutta kun vuosibonus hyvin tehdyn työn jälkeen on lähellä suomalaista keskiansiota, niin jotenkin se motivoi.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26861
hyvin usein lähden jonnekin kauas töihin ja kotona olen saman päivän aikana
Oon joskus miettiny, että olis varmaan vaikeaa löytää kärsivällisyyttä lomareissuilla lentokentällä ja -koneessa odotteluun, jos tekisi tuollaisia työreissuja. Meilläkin on tyyppejä jotka saattaa aamuyöllä lähteä ajamaan lentokentälle, sieltä Saksaan ja siellä suoraan konttorille. Iltapäivällä takaisin kentälle ja illalla kotiin. Ja samaan tapaan käyvät Saksasta täällä. Yleensäkin, jos joutuisi työn puolesta lentokoneessa istumaan niin varmaan jäisi vapaa-ajan reissut vähemmälle.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Oon joskus miettiny, että olis varmaan vaikeaa löytää kärsivällisyyttä lomareissuilla lentokentällä ja -koneessa odotteluun, jos tekisi tuollaisia työreissuja. Meilläkin on tyyppejä jotka saattaa aamuyöllä lähteä ajamaan lentokentälle, sieltä Saksaan ja siellä suoraan konttorille. Iltapäivällä takaisin kentälle ja illalla kotiin. Ja samaan tapaan käyvät Saksasta täällä. Yleensäkin, jos joutuisi työn puolesta lentokoneessa istumaan niin varmaan jäisi vapaa-ajan reissut vähemmälle.
Pistetään tämä nyt kartalle, niin en usko sinun ulkomaanreissuihin ollenkaan. Sen sijaan uskon että olet kikatteleva saksalainen lentoemo. Potkurikoneessa. Verkkosukissa ja korkkareissa. Silloin tällöin kaksisiipisellä stuntteja heittelemässä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26861
Pistetään tämä nyt kartalle, niin en usko sinun ulkomaanreissuihin ollenkaan. Sen sijaan uskon että olet kikatteleva saksalainen lentoemo. Potkurikoneessa. Verkkosukissa ja korkkareissa. Silloin tällöin kaksisiipisellä stuntteja heittelemässä.
Pahus. Näin siinä nyt kävi. Vuosien jälkeen. Kaikki on paljastettu. Laita vielä nimikin esille, kuitenkin tiedät.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
:D

Sama. Tosin minä taas olen tällä viikolla rampannut Pirkanmaalla ja sama ensi viikolla. Ei ole kulkumulkun elämä kivaa. Pirun tylsää ajaa vajaa pari tuntia suuntaansa pari kertaa viikossa.
Kyllähän tuosta jo pitäisi myöntää Työnsankarin mitali.:ahem:

T. nimim. KA 1250km/vko
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Kyllähän tuosta jo pitäisi myöntää Työnsankarin mitali.:ahem:

T. nimim. KA 1250km/vko
Siinä kun istuu kahdeksan tuntia autossa niin jää kahdeksan tunnin työt tekemättä. Sitten kun on jo sata tuntia överiä tältä keväältä niin ei kiinnostaisi tehdä enää lisää hommia. Se on eri homma jos työnkuvaan kuuluisi reissaaminen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös