burb
.
EI MUA NÄIN VÄHÄLLÄ TYYDYTETÄ!Tyydyttix?
EI MUA NÄIN VÄHÄLLÄ TYYDYTETÄ!Tyydyttix?
Sauva on kätevä, kun siinä on se sompa. Ei painu liian syvälle.Kerran tyydytin burbin ihan pelkällä suksisauvalla. Mutta se onkin jo toinen tarina se.
Sama fiilis mulla.Kohta sammyosammy mukana 1:hden parhaan joukossa.
"En minä tuohon hommaan pääse, mutta roikutaan nyt mukana ja katsotaan."
Totta. Sompa. Syvälle. Kaira menis syvemmälle. Vähemmän mieluisa. Vasta se mutkaosa estää liikkeen. Hmh.Sauva on kätevä, kun siinä on se sompa. Ei painu liian syvälle.
Oliks se se kerta kun?Kerran tyydytin burbin ihan pelkällä suksisauvalla. Mutta se onkin jo toinen tarina se.
Kuulostaa kesätyöltä Tapparan kotihallissa.Jos olisin yhtään työorientoituneempi ihminen niin voisi tuntua aika synkeältä peräti nyt.
Virossa teitä tarvittaisiin. Oliko se 4 vai 6 tuhatta ICT-osaajaa mitä ovat vaille. Suunnittelevat suomalaisten houkuttelua hommiin. YLEn pääuutisista pari päivää sitten asiasta kerrottiin. Palkkatasosta tosin ei mits...Haa - sain eräästä työpaikasta ilmoituksen että kiitos, mutta ei kiitos.
Yhteenkään haastatteluun en ole vielä päässyt.
Työkkäristä tuli jokin ICT alan kartoituskysely. Laitoin sinne toiveita sekä taustatietojani ja katsotaan poikiiko se mitään.
Alkaa kuulostaa kovin Jonilta.Haa - sain eräästä työpaikasta ilmoituksen että kiitos, mutta ei kiitos.
Yhteenkään haastatteluun en ole vielä päässyt.
Työkkäristä tuli jokin ICT alan kartoituskysely. Laitoin sinne toiveita sekä taustatietojani ja katsotaan poikiiko se mitään.
Pienellä tarkastelulla eroja välillämme löytyy useampiakinAlkaa kuulostaa kovin Jonilta.
Mäkin sekoitan teidät aina. Mutta sitten muistan, että Joni on kaljumpi.Pienellä tarkastelulla eroja välillämme löytyy useampiakin
Niin. Sulla on kuitenkin housujen lahkeet polvesta alaspäin vissii kuivat.Pienellä tarkastelulla eroja välillämme löytyy useampiakin