Pakko kysyä, että onko tämä foorumisti excel lista ihan läppä vai onko sulla todellakin tommoinen olemassa? Tervetuloa takaisin muuten.Forumisti -exceliini liitin Albertin kohdalle kommentin "vittuili kaljusta 29.5.2015, muista kostaa".
Pakko kysyä, että onko tämä foorumisti excel lista ihan läppä vai onko sulla todellakin tommoinen olemassa? Tervetuloa takaisin muuten.Forumisti -exceliini liitin Albertin kohdalle kommentin "vittuili kaljusta 29.5.2015, muista kostaa".
Jos mun nimimerkkiini viittaat, niin tarkemmin kerro tarkoitukses. Kiitos.SammyO, tuo työhaun ITG!
Sun kovasti negatiivisiin ja pessimistisiin odotuksiin ennen Lukko-otteluja, viittasin.Jos mun nimimerkkiini viittaat, niin tarkemmin kerro tarkoitukses. Kiitos.
Siis tylytätkö Salminen mua NEGATIIVISEKSI JA PESSIMISTIKSI, HÄ?Sun kovasti negatiivisiin ja pessimistisiin odotuksiin ennen Lukko-otteluja, viittasin.
Kyllä sillon oli ihan eri meininki kun vielä G-ryhmän protoilla ajettiin.Salminen varmaan tarkoitti kilpasarjaa International Touring Gar.
Enkä kovasti väärässä ollut.Sun kovasti negatiivisiin ja pessimistisiin odotuksiin ennen Lukko-otteluja, viittasin.
No se on kyllä totta.Enkä kovasti väärässä ollut.
No näin pääsi käymään.Siis tylytätkö Salminen mua NEGATIIVISEKSI JA PESSIMISTIKSI, HÄ?
Mitäpä jos lopettaisit. Olen yltiöpositiivinen sinisilmä...No näin pääsi käymään.
:thumbup:Mitäpä jos lopettaisit. Olen yltiöpositiivinen sinisilmä...
*pakenee*Kävin muuten Treella työnhaastattelussa.
Myöhäistä. Kävin jo....*pakenee*
Sehän on selvä että forumilla on tasan kaksi naistenmiestä ja se olet toinen meistäKävin muuten Treella työnhaastattelussa. Naisrekrytöijä sanoi, että oli yksi parhaista haastatteluista/hakijan osalta mitä on kokenut.
Et tainnu lukea kuin vähän alkua ... ?Wau! Onnea työpaikan johdosta :ahem: