Työttömille tekemistä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Löysin hyvän kuvan, jonka plänttäsin sinne kuvikseen...ei ollut tarkoitus pilata peliä. Nyt nähtiin varmaan se taas, ettei vanhoja viestejä lueta. ;)

Örfil

Guest
Mä taas luen otsikon koko ajan että "Tytöille tekemistä" eikä täällä ole silti jynkkyä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Työttömälle tukkapöllyä ja keppiä.

Yritysjohtajalle suurehko porkkana.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Onko yritysjohtajat vegaaneja?
Nykyään. Ja harrastavat liikuntaa. Harva nykypäivän trendikäs johtaja on möhömahainen läski joka nyhjöttää omassa maisematoimistossaan. Nykyajan trendikäs johtaja harrastaa triathlonia ja urheilua. Töissä ylivertaisella kuntopohjalla ja karismallaan hän dissaa lihavempia ja laiskempia työntekijöitä järjestämällä töihin mm. erilaisia liikuntaan kannustavia tapahtumia ja esimerkiksi antamalla pieniä bonuksia jos pyöräilee töihin riittävän usein. Siinä hänen on sitten mukava firman kuivankesänoravanaisten kanssa nauraa, kun läskit ei jaksa. Kylmät kalman sormet - naisilla.

Nykyajan trendijohtaja myös jalkautuu saumattomasti alaistensa keskuuteen. Puhuu suurella äänellä, hymyilee ja katsoo silmiin, aivan niin kuin häneen voisi rakastua ja voikin, mutta vain hetkeksi. Kun hän poistuu huoneesta, tiedät heti, että hän sanoo kaikille samalla tavalla ja katsoo samalla tavalla. Vitun läski tyhmä! Luulit että karismaattinen ja rikas urheilijajohtaja piittaisi sinusta paskankaan vertaa. Ensimmäisten YT:den yhteydessä sinä läski lähtisit ensimmäisenä ovesta ulos. Kättelyn ja hymyn ja syvien sinisten silmien kautta saadun syvän katseen ja serotoniiniaallon saattelemana poistut ovesta ulos kylmään maailmaan ja mietit että mitä vittua tapahtui.

Johtajan tilille pätkähtää joka kuukausi viisinumeroinen summa. Sinä sen sijaan istut työttömänä lähipubissa Liimataisen Keijon kanssa ja kaihoat johtajasi äärelle. Keijosta ei häneksi ole.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Päivittäin klo 18->?
En osaa sanoa, kun yleensähän sitä itse on siinä vaiheessa jo ojan pohjalla ihmettelemässä, mihin vittuun mun sukat ovat kadonneet ja miksi kengät työnnetty housun taskuihin.