Antsa Rieppo Well-known member Liittynyt 1.1.2015 Viestit 46299 Sijainti Purukiellossa 2.10.2015 #41 Rainier sanoi: Tulisko sun parempi mieli jos alkaisin syömään taas pekonia ja jauhelihaa? Klikkaa laajentaaksesi... Ei. Mutta jos muutut punavihreäksi hipiksi niin tulisi parempi mieli.
Rainier sanoi: Tulisko sun parempi mieli jos alkaisin syömään taas pekonia ja jauhelihaa? Klikkaa laajentaaksesi... Ei. Mutta jos muutut punavihreäksi hipiksi niin tulisi parempi mieli.
Albert Oil Hippi ja juntti Liittynyt 14.2.2000 Viestit 55371 Sijainti Korviesi välissä 2.10.2015 #42 Raikku on jo punavihreä: Nenä on punainen ja itse ukko kateudesta vihreä.
Antsa Rieppo Well-known member Liittynyt 1.1.2015 Viestit 46299 Sijainti Purukiellossa 2.10.2015 #43 Albert Oil sanoi: Raikku on jo punavihreä: Nenä on punainen ja itse ukko kateudesta vihreä. Klikkaa laajentaaksesi... Semmonen arbuusi koko veikko. Sisältä punainen ja vihriä päältä.
Albert Oil sanoi: Raikku on jo punavihreä: Nenä on punainen ja itse ukko kateudesta vihreä. Klikkaa laajentaaksesi... Semmonen arbuusi koko veikko. Sisältä punainen ja vihriä päältä.