Työpöydän uusi taustakuva

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Tulee suurella todennäköisyydellä Magnan tankkiin tuo sama kuva maalattuna. Kiitokset Lotus72:lle kisun ilmeen "häijymmäksi" muokkaamisesta. Kyllä tosta vielä musta pantteri saadaan kun taitava maalari laitetaan asialle. :thumbup:

tausta.jpg

El gato negro... Murrr...*läppää tassulla*

Työpöydän taustakuvana on patriot lateksissa ja korkokengissä Kepun lippua kannatellen perisuomalainen järvimaisema taustalla!

Vähän liian paljon suurennettu originaalista että itse laittaisin työpöydäksi tuota. :(

Tuollaisen laitoin:
Satellite

On muuten hieno koodi tuossa kuvassa:

redbull.com/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobheadername1=Content-Type&blobheadername2=Content-Disposition&blobheadername3=MDT-Type&blobheadervalue1=application%2Fforce-download&blobheadervalue2=attachment%3B+filename%3D%221600x1200.jpg%22&blobheadervalue3=binary%3Bcharset%3DUTF-8&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1248342543625&ssbinary=true
:ahem:

Mulla on ollut jo jonkin aikaa Il Tempo Giganten isän puolen isovanhemmat taustakuvana.

Pyysin firman nördeä vaihtamaan mun taustakuvan, mutta sain kieltävän vastauksen perusteluna että lupa pitäisi saada ulkomailta asti.

Ei kait siinä.