Lupatarkastaja
Well-known member
- Liittynyt
- 18.3.2009
- Viestit
- 2064
Pienen hässäköinnin jälkeen mulla suostui vaihtamaan salasanan ja sen jälkeen rokkaa uusi rally.tv.
Täälä oli kanssa kunnon hässäkkää ja vääntöö. Sain varmaan kolme tai neljä kertaa vaihtaa uutta salasanaa ennen, kun suostu toimimaan ja meni kirjautuminen läpi. Onneks rupes toimiin meinaan oli ihan saatanan lähellä lähtee tonne wrc+ aspan sähköpostiin homopornoa otsikolla pitäkää tunkkinne!Pienen hässäköinnin jälkeen mulla suostui vaihtamaan salasanan ja sen jälkeen rokkaa uusi rally.tv.
Itse lähettelin tästä vanhentuneen sähköpostin uusimisesta tuohon WRC+ osoitteeseen ja joku botti sieltä vastaili. Äsken tulikin vastaus että WRC+ supportti onkin loppunut. Eli alusta asti taas kyselee. No mikäs se Rally.tv supportti on? Ei semmosta ole. Laitoin nyt ton info alkuiseen postiin.Täälä oli kanssa kunnon hässäkkää ja vääntöö. Sain varmaan kolme tai neljä kertaa vaihtaa uutta salasanaa ennen, kun suostu toimimaan ja meni kirjautuminen läpi. Onneks rupes toimiin meinaan oli ihan saatanan lähellä lähtee tonne wrc+ aspan sähköpostiin homopornoa otsikolla pitäkää tunkkinne!
Puhelimen apissa on ihan oma contact us valikko mistä pääsee jonkun chatbotin kanssa jutteleen, mutta en määkään sieltä rally.tv apista löytänyt mitään sähköpostiosoitetta mihin lähestyä ongelmissani. Ne homopornot meinasin siis tunkea tuonne info alkuiseen wrc:n sähköpostiin.Itse lähettelin tästä vanhentuneen sähköpostin uusimisesta tuohon WRC+ osoitteeseen ja joku botti sieltä vastaili. Äsken tulikin vastaus että WRC+ supportti onkin loppunut. Eli alusta asti taas kyselee. No mikäs se Rally.tv supportti on? Ei semmosta ole. Laitoin nyt ton info alkuiseen postiin.
”As a security measure, you will be prompted to change your password. If you no longer have access to the email registered with WRC+ or RX+, please get in touch with us for assistance.”
Get in touch, niin minne?
Kokemukset on useamman vuoden takaa mutta:Osa on varmaan täältäkin käynyt Rally Legendiä katsomassa. Miten tuo siis toimii? Monenlaisia lippuja tuonne on, mutta ei oikein selitetty mitä ne pitää sisällään.
San Marinossa ei varmaan ainakaan majoituksia löydy, mutta onhan tuossa lähistöllä vaikka mitä. "Shuttle buses" osiokin on olemassa, mutta ei vie mihinkään. Eli meneekö vuokra-autolla reissailuksi?
Kankkusta ja muitahan tuolla yleensä on ollut, onko tuolla mitään nimmari-/yleisötilaisuuksia järkkäilty?
Kyllä: eli vain kuljettaja, kartturi ja valmistaja ovat maailmanmestareitaKutsutaanko ainoastaan mm-sarjan pääluokkaa voittajaa maailmanmestariksi? Support-luokkien voittajat ovat siis vain luokkamestareita.
tai siis oli rallin maailmanmestarit ja A-ryhmän maailmanmestarit. Kyllä A-ryhmäläiselläkin olisi voinut teoriassa voittaa sen yleisen mestaruuden.Poikkeuksena kausi 1986, jolloin maailmanmestaruus jaettiin sekä B- että A-ryhmissä.
Aivan, näin totta kai. Hyvä tarkennus. Sarjat olivat tosiaan "World Championship for Drivers" ja "Group A World Championship".tai siis oli rallin maailmanmestarit ja A-ryhmän maailmanmestarit. Kyllä A-ryhmäläiselläkin olisi voinut teoriassa voittaa sen yleisen mestaruuden.
Kun Bugalski meni ja voitti Citruunan KitCarilla Korsikan(?) Rallin, niin pääluokan talleissa se sai aikaan runsaasti itkua ja hammasten kiristystä. Sellainen peli ei vain käynyt et täyteluokan kalustolla tultiin hämmentämään heidän soppaansa. Yhtäläisyys tähän päivään ja Rally2 luokkaan on huomattava. Jos vain Rally1 autoja olisi viivalla riittävästi, niin varmasti Rally2 kuskit laitettaisiin ruotuun. Toki normi olosuhteissa Rally2 autolla ei pitäisi olla mitään asiaa Rally1n vauhtiin vaikka kuskina olisi Serderis tai al Quassimi.Sama harhahan toistuu edelleen, puhutaan Rally1/WRC1-sijoituksista/pisteistä tai ihmetellään miksi kympin sakkiin ajava WRC2-kuski vie maailmanmestaruuspisteitä.
Kuka on ajanut Rally2-autolla kovempaa kuin Rally1-tehdaskuskit useiden pätkien ajan?Kun Bugalski meni ja voitti Citruunan KitCarilla Korsikan(?) Rallin, niin pääluokan talleissa se sai aikaan runsaasti itkua ja hammasten kiristystä. Sellainen peli ei vain käynyt et täyteluokan kalustolla tultiin hämmentämään heidän soppaansa. Yhtäläisyys tähän päivään ja Rally2 luokkaan on huomattava.
Salon tapauksessa ralliautoilun ympärille on kehittynyt bisnes: https://saloracing.com/korjaamo/ .Itsellä suurimmat tyhmät kysymykset liittyvät ralliautoilun rahoittamiseen. Miten esimerkiksi äärimmäisen ansioitunut ja legendaarinen kuljettaja kuten Juha Salo, on pystynyt ajamaan yli kymmenen vuotta työkseen, kun kuitenkin ajohommat ovat olleet oikeastaan kokonaan SM:issä? Ilmeisesti on yleistä, että ralliautoilua varten perustetaan firma, jonka kautta hommat veivataan. Summat joista puhutaan tuolla tasolla ovat kuitenkin huimia.
Toinen rahaan liittyvä kysymys on, että ovatko rallikuskit perheineen lähes aina erityisen varakkaita, vai moniko rahoittaa uraansa esimerkiksi puhtaalla velalla? Starletista Rally 2:seen on kuitenkin pitkä ja kallis matka.
Juuri Juha Salon rahoituskuviot pystyy varmaan päättelemään ihan kohtalaisen hyvin ihan vaan auton kylkiä katselemalla. Myös Tomin Nuoteista -jaksonsa jonkun verran muistaakseni näitä aiheita käsittelee. Varsinkin alkuvaiheessa paljon paikallisia yrityksiä tukemassa, osa niistä edelleen. Salo on osannut hoitaa yhteistyökumppanuudet hyvin. Kuten myös esimerkiksi Sebastian Lindholm, jolla on ollut jatkuvasti "vanhat" kilpurit asiakaskyyditysautoina. Näin käsittääkseni Salollakin.Itsellä suurimmat tyhmät kysymykset liittyvät ralliautoilun rahoittamiseen. Miten esimerkiksi äärimmäisen ansioitunut ja legendaarinen kuljettaja kuten Juha Salo, on pystynyt ajamaan yli kymmenen vuotta työkseen, kun kuitenkin ajohommat ovat olleet oikeastaan kokonaan SM:issä? Ilmeisesti on yleistä, että ralliautoilua varten perustetaan firma, jonka kautta hommat veivataan. Summat joista puhutaan tuolla tasolla ovat kuitenkin huimia.
Toinen rahaan liittyvä kysymys on, että ovatko rallikuskit perheineen lähes aina erityisen varakkaita, vai moniko rahoittaa uraansa esimerkiksi puhtaalla velalla? Starletista Rally 2:seen on kuitenkin pitkä ja kallis matka.