Teukka
Jarnapoliisi
Ton parempaa sigua ei Mypa voi saada!
Aivan ehdoton! Tätä lausetta ei voi jättää käyttämättä hyväkseenTblair sanoi:Ton parempaa sigua ei Mypa voi saada!
Faijan suosikkisanontoja nuorempana oli:elle sanoi:Mä lähden kotiin ruokikselle .. ja pakkailemaan!
![]()
Ai sä oot menossa sinne vaan päiväks tai korkeintaan pariks?elle sanoi:Mä lähden kotiin ruokikselle .. ja pakkailemaan!
![]()
Agia Napassa me oltiin viikon, jotta tää ei nyt oiken toimi tähänNopeahuoli sanoi:Agia Napa -retkeilijöillä???![]()
![]()
![]()
Kurikan Kolleja. Kylla.Tblair sanoi:Myllis oli muistaakseni Kurikasta.
Lähretähän köyrimähän, paiskasoon sut puolinelsonilla ketohon!Myllis sanoi:Kurikan Kolleja. Kylla.
:thumbup:
Mulla on vaimo Suomessa, eilen lahti, joten ma en vieta iltaa penistreeneissa. :frown: :doubtful:Sam sanoi:Tänään saakin olla yksin kotona:eek!:- ja vietän illan pesistreeneissä
![]()
Tultihi tappelemaha. :thumbup:OoPee sanoi:Lährehtän köyrimähän, paiskasoon sut puolinelsonilla ketohon!
Tais lentää Clausthalerit ja vähäalkoholiset bisukat kaapista mäjelleMyllis sanoi:Mulla on vaimo Suomessa, eilen lahti, joten ma en vieta iltaa penistreeneissa. :frown: :doubtful:
Antsvat mulle tykiin, niin lähtisin määkin vähä roitelemahan!Myllis sanoi:Tultihi tappelemaha. :thumbup:
Juu, siinä ei turhilla adjektiiveilla retsostella, sanotaan suoraan miten asiat on!elle sanoi:Aika jämerää tuo pohjanmaan kieli!