Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Muuten kun toissapäivänä tossa oli juttua meitin pituuksista, niin sattumoisin just eilen ja tänään näin tossa U-Bahn-asemalla yhden tyypin, jonka rinnalla niin sinä kuin minäkin Noube ollaan vittu kääpiöitä :eek: Valehtelematta sen hartiat oli mun ottan tasalla :eek:

Respect!!! :D
PÄÄÄRÄT! ;)

Meiltä kans lähtee ensi viikon lopussa yks meidän neuvonantajista takas kotimaahansa ja sen tilalle (kaiketi) tulee yks swedupetteri joka on just sellanen samanlainen :eek!: 210cm ainakin :D Hirrrrvee korsto!

Tänään on muuten dinneri tän yhden jenkkikoripalloilijan himassa (sen joka pelas muinoin ToPossa ja Namikassakin) ja vaikka se ei oo kun 202, nin vittu kun mä tunnen itteni aina ihan pojuksi sen vieressä :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kävi muuten mielessä, että toi kundi ei taida paljoa lennellä, ei ainakaan economy classissa :D

elle

-------
Aamun hyvä uutinen on se, että sisareni poikaystävä on luvannut autonsa mulle koko ensi viikoksi lainaan. Mikä herrasmies!

Aamun ei-niin-hyvä uutinen on se, että nyt kun mulla on auto käytössäni, mun on varmaankin käväistävä myös ”kotona”. Ah, Pohjanmaa!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Aamun hyvä uutinen on se, että sisareni poikaystävä on luvannut autonsa mulle koko ensi viikoksi lainaan. Mikä herrasmies!

Aamun ei-niin-hyvä uutinen on se, että nyt kun mulla on auto käytössäni, mun on varmaankin käväistävä myös ”kotona”. Ah, Pohjanmaa!
Pohojanmaalla!

Tunsin kerran yhden gimman Isojoelta. Aika tota noin... miten ny sanois... suorapuheinen :D ;)

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
OoPee sanoi:
Pohojanmaalla!

Tunsin kerran yhden gimman Isojoelta. Aika tota noin... miten ny sanois... suorapuheinen :D ;)
Kaverin kanssa vuokrattiin kanssa kerran mökki Isojoelta. Ei jaksa kertoa kaikkia yksityiskohtia, mutta vittu että ne osaa kusettaa :D . Oli muuten ainoa kerta kun olen nähnyt WC-pöntön asennettuna saunaan, lauteiden alle :D. Tuolla täytyy asua Suomen kovimmat kesettajat.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Zetor sanoi:
Oli muuten ainoa kerta kun olen nähnyt WC-pöntön asennettuna saunaan, lauteiden alle :D.

Tuohan on suorastaan briljantti idea, ei tartte kunnon saunaillassakaan lähteä välillä toisaalle - sen kun vaan kömpii pöntölle ja alkaa "soittamaan säkkijärven polkka" :rolleyes: :doubtful: :idea: :yuck: