:eek!: :eek!:elle sanoi:Mun kokoelmissa on jo niin monta sataa kenkäparia, että nyt mä shoppailen vain laukkuja ja alusvaatteita.
Hei voisit kanssa vähän muo ajatella. Ei niitä sydänkohtauksia viikottain jaksa!
Ett silleen!!!!!!!!
:eek!: :eek!:elle sanoi:Mun kokoelmissa on jo niin monta sataa kenkäparia, että nyt mä shoppailen vain laukkuja ja alusvaatteita.
Juu ei ole golf-virtaa (mikä sun pointtis on???), mutta eipä ole tätäkäänObserver sanoi:Blaa blaa...
Juu, varsinkin kun täällä on oikeesti todella mitättömän pienet parkkimaksut .. mutta kun meni hieman pitkäksi.jaska sanoi:Kahet päivässä - no se on kyllä saavutus!
Mikä SUN pointtis on?Nopeahuoli sanoi:blaa blaa...
Taitaa teiltä molemmilta olla pointit hukassa...Observer sanoi:Mikä SUN pointtis on?![]()
Se, että en jaksanu quotata sun kahta kuvaas...Observer sanoi:Mikä SUN pointtis on?![]()
Veikkaan, että se pointti oli se (huomenta muuten), että Kandassa Suomen leveyspiireillä on pikkasen viileempää, kuin SuomessaNopeahuoli sanoi:Juu ei ole golf-virtaa (mikä sun pointtis on???), mutta eipä ole tätäkään
![]()
...ja se se vasta hyvä juttu onkin! :thumbup:
:thumbup: :ahem:epeli sanoi:Pointtini on se,että tänään on ihan okei.
EDIT: Oon vähän kattelu nuita UP:den Locationeja...Hmph!
Et oo mitään maininnu, et varsinkaan erillisessä otsikossaarnold sanoi:Morgen....
Oonko muuten muistanu mainita, että minulla alkaa tänään loma?![]()
Mulla on Microsoftin kuulakärkikynäarnold sanoi:Loistavaa, sain juuri yhteistyökumppaniltamme ystävänpäivälahjana parisataa grammaa tryffeleitä - ei hullumpaa! :ahem:
No on toi kans ihan kiva kyllä! :thumbup:OoPee sanoi:Mulla on Microsoftin kuulakärkikynä![]()