Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Asensin muuten duunilapparille CM2:n ja pelasin duunimatkalla nappiksella.
On perhanan paljon hankalampaa kuin ratilla, mutta helpommalla vaikeusasteella olen silti about 10-20 sekkaa nopeampi kuin muut....
Mä taas olen kuullut, että kilinkolin olis itseasiassa helppo näppiksellä. En vaan ole koskaan kokeillu.

Kilin kolin!

Viimeksi muokattu:

Observer

Well-known member
OoPee sanoi:
Autopeleistä muuten, kyllä tän hetken ehdoton ykkönen on Need For Speed: Underground! HIANO!!!! :D
Onhan se ihan glitzy. Tosin omasta mielestäni Porsche 2000 on edelleen toisaalta melkeinpä paremman näköinen, tuossa huomaa välillä turhan hyvin pelikonsolijuuret ja se kuminauhatekoäly on ihan perseestä. Mukava peli siitä huolimatta. :ahem:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Observer sanoi:
Olipas vittumainen kapteeni vaikka Torontohan on kyllä senverta pohjosessa että ihan Azoreiden kautta sinne ei kannattane lentää. :ahem:

EDIT: tai/ja sitten koneelta puuttui ETOPS-sertifikaatti.
Torontohan on ;) yhtä "pohjoisessa" kun Rooma Euroopassa, että sikäli ;) :D

Yhtä pohjoisessa kun Suomi on, siellä ei juuri kukaan asu Kanadassa ;) Tai jos asuu, ei sinne juuri teitä mene... :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Observer sanoi:
Onhan se ihan glitzy. Tosin omasta mielestäni Porsche 2000 on edelleen toisaalta melkeinpä paremman näköinen, tuossa huomaa välillä turhan hyvin pelikonsolijuuret ja se kuminauhatekoäly on ihan perseestä. Mukava peli siitä huolimatta. :ahem:
Ei taida olla mulla tota porschea, vai onko... :eek!: en tiedä.. kiakkia en tosiaan ole koskaan edes asentanut :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Ei taida olla mulla tota porschea, vai onko... :eek!: en tiedä.. kiakkia en tosiaan ole koskaan edes asentanut :rolleyes:
Mitah !!! :eek!:

Oubella ei ole jotain geimia... :eek!: :confused:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Pojat pojat! Jos mä oon poissa, niin ei elleä silti saa heitteille jättää - pitää sitä huomioida... Te ette taas hoitanut hommaa ollenkaan. HÄVETKÄÄ!
Ett silleen!!!!!!!!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Zetor sanoi:
Lähdenmpä tästä himaan näin! Hei sun, hei.... :)
Luulenpa etta minakin taidan haipya kotio, vaikkakaan siella ei ole kukaan odottamassa. Hauvakin on duunissa mukana.
Ja perhe jo Suomessa. :(

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
jaska sanoi:
Pojat pojat! Jos mä oon poissa, niin ei elleä silti saa heitteille jättää - pitää sitä huomioida... Te ette taas hoitanut hommaa ollenkaan. HÄVETKÄÄ!
Ett silleen!!!!!!!!
Me ei kato jauheta skeidaa. Teot puhuvat puolestaan.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
jaska sanoi:
Ett silleen!!!!!!!!
Kaikkia asioita ei Jaakko pieni tule hoitaa julkisesti kaikkien silmien alla.