Teukka
Jarnapoliisi
Hei! Ensi kuussa saan uuten kamppaan kunnon laajakaistan(1mb). Sitten pidetaan kylla waretussessio!OoPee sanoi:Kuule on meinaan kauhee kasa niitäkin, joita en edes viitti kopi... ostaa![]()
Hei! Ensi kuussa saan uuten kamppaan kunnon laajakaistan(1mb). Sitten pidetaan kylla waretussessio!OoPee sanoi:Kuule on meinaan kauhee kasa niitäkin, joita en edes viitti kopi... ostaa![]()
Pidetään!Tblair sanoi:Hei! Ensi kuussa saan uuten kamppaan kunnon laajakaistan(1mb). Sitten pidetaan kylla waretussessio!![]()
NO jopas!Tblair sanoi:Hei! Ensi kuussa saan uuten kamppaan kunnon laajakaistan(1mb). Sitten pidetaan kylla waretussessio!![]()
Ma hoidan listat valmiiksi. Pistan e-mailina ja asennan kunnon FTP-serverin. Jouhevasti.OoPee sanoi:Pidetään!![]()
Aamen.Tblair sanoi:Me ei kato jauheta skeidaa.
Oliko tämä nyt ns. ironinen kommentti...?elle sanoi:Aamen.
Eikun se on salasana. Mulle on nyt just tullut privaattiviesti. Menenkin siis lukemaan.jaska sanoi:Oliko tämä nyt ns. ironinen kommentti...?
Ett silleen!!!!!!!!!1
Upeeta!Tblair sanoi:Ma hoidan listat valmiiksi. Pistan e-mailina ja asennan kunnon FTP-serverin. Jouhevasti.![]()
Kahet päivässä - no se on kyllä saavutus!elle sanoi:Hitsi, sain muuten tänään kahdet parkkisakot kaupungilla (70 sveitsin rahaa kappale).
Veikkaan että petyt pahasti, kun huomaat keneltä se onTblair sanoi:Eikun se on salasana. Mulle on nyt just tullut privaattiviesti. Menenkin siis lukemaan.![]()
Parempi nain. Vahan vaihtelua siihen vanhaan paskanruskeeseen.Nopeahuoli sanoi:Mulle otettiin tänään mitat mun kahteen kivaan uuteen pukuun! Mustanruskeeseen ja vaalemman ruskeeseenTulee 6 pukupaitaa vielä kaupan päälle
![]()
Oon koittanut pysäköintilupaa ostaa - mutta kun ei nuo pirulaiset myy!Nopeahuoli sanoi:Lupa-asiat kerralla kuntoon jaska!![]()
Painvaston. Oli Kaktukselta. Meni siihen mun herattajajuhla-halpaan.jaska sanoi:Veikkaan että petyt pahasti, kun huomaat keneltä se on
Ett silleen!!!!!!!!!1
Mun kokoelmissa on jo niin monta sataa kenkäparia, että nyt mä shoppailen vain laukkuja ja alusvaatteita.Nopeahuoli sanoi:Ostikko sentään kivat kenkät???
Vau!Nopeahuoli sanoi:Mulle otettiin tänään mitat mun kahteen kivaan uuteen pukuun! Mustanruskeeseen ja vaalemman ruskeeseenTulee 6 pukupaitaa vielä kaupan päälle
![]()
Nopeahuoli sanoi:Torontohan onyhtä "pohjoisessa" kun Rooma Euroopassa, että sikäli
![]()
Yhtä pohjoisessa kun Suomi on, siellä ei juuri kukaan asu KanadassaTai jos asuu, ei sinne juuri teitä mene...
![]()
Mulla ei ollukkaan aiemmin ruskeitaTblair sanoi:Parempi nain. Vahan vaihtelua siihen vanhaan paskanruskeeseen.