Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
OoPee sanoi:
Kuule on meinaan kauhee kasa niitäkin, joita en edes viitti kopi... ostaa ;)
Hei! Ensi kuussa saan uuten kamppaan kunnon laajakaistan(1mb). Sitten pidetaan kylla waretussessio! :)

elle

-------
Hitsi, sain muuten tänään kahdet parkkisakot kaupungilla (70 sveitsin rahaa kappale).

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Shitsi! :(

Ostikko sentään kivat kenkät???

Mulle otettiin tänään mitat mun kahteen kivaan uuteen pukuun! Mustanruskeeseen ja vaalemman ruskeeseen :) Tulee 6 pukupaitaa vielä kaupan päälle ;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Hitsi, sain muuten tänään kahdet parkkisakot kaupungilla (70 sveitsin rahaa kappale).
Kahet päivässä - no se on kyllä saavutus!

Täytyy muuten myöntää, että pitää koputtaa puuta. Miulla on auto harva se päivä sakkopaikalla, eikä ole vieläkään sakkoja tullut - siis kämpän edessä.

Nyt ei ole kyse TV-lupamaisesta vastustuksesta, vaan siitä että en saa pysäköintilupaa...

Kun perheemme kolmesta autosta yksikään ei ole minun nimissä, niin en saa pysäköintilupaa - joten jos minulla on auto käytössä 8-20 välillä ja olen kotona niin auto on sakkopaikalla ...

Pitäis selvitellä jos mut laitettais Micraan käyttäjäks - niin sit siihen sais luvan, mutta broidin ja faijan autoihin tuo ei edes onnistuisi, ne kun on Leasing-autoja.

Sikäli outoa, että lupa on auto, eikä asuntokohtanen... ainakin musta
Ett silleen!!!!!!!!1

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tblair sanoi:
Eikun se on salasana. Mulle on nyt just tullut privaattiviesti. Menenkin siis lukemaan. :)
Veikkaan että petyt pahasti, kun huomaat keneltä se on ;)
Ett silleen!!!!!!!!!1

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Nopeahuoli sanoi:
Mulle otettiin tänään mitat mun kahteen kivaan uuteen pukuun! Mustanruskeeseen ja vaalemman ruskeeseen :) Tulee 6 pukupaitaa vielä kaupan päälle ;)
Parempi nain. Vahan vaihtelua siihen vanhaan paskanruskeeseen.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
jaska sanoi:
Veikkaan että petyt pahasti, kun huomaat keneltä se on ;)
Ett silleen!!!!!!!!!1
Painvaston. Oli Kaktukselta. Meni siihen mun herattajajuhla-halpaan. ;)

Tasta onkin hyva jatkaa.

elle

-------
Nopeahuoli sanoi:
Ostikko sentään kivat kenkät???
Mun kokoelmissa on jo niin monta sataa kenkäparia, että nyt mä shoppailen vain laukkuja ja alusvaatteita.

Nopeahuoli sanoi:
Vau!

Observer

Well-known member
Nopeahuoli sanoi:
Torontohan on ;) yhtä "pohjoisessa" kun Rooma Euroopassa, että sikäli ;) :D

Yhtä pohjoisessa kun Suomi on, siellä ei juuri kukaan asu Kanadassa ;) Tai jos asuu, ei sinne juuri teitä mene... :rolleyes: