Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
OoPee sanoi:
Kai sulla on jo Eye tool ? :D
Mulla on muuten vielakin kilinkolin kakkosen maailmanennatysaika Seat Cordoballa Kenian kolmannella erikoiskokeella. Tiedoksi. Taisi olla jotain 50.20 luokkaa.

:cool:

Mutta kylla sita sitten ajettiinkin. :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jos haluutte kunnon rallipeliä pelata, niin Rally Trophy!

Ajopeleistä melkoisen magea on kanssa "Project Gotham Racing 2" Xboxille.... :D
Ett silleen!!!!!!!!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tblair sanoi:
Mulla on muuten vielakin kilinkolin kakkosen maailmanennatysaika Seat Cordoballa Kenian kolmannella erikoiskokeella.
Jätkä puhuu nyt kyllä sen verran cordobaa, että huh huh! :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Mulla on muuten vielakin kilinkolin kakkosen maailmanennatysaika Seat Cordoballa Kenian kolmannella erikoiskokeella. Tiedoksi. Taisi olla jotain 50.20 luokkaa.

:cool:

Mutta kylla sita sitten ajettiinkin. :D
Ratilla vai näppäimistöllä?

Kakkosen muuten ihan ostin (halavalla), mutta en mä sitäkään oikein koskaan ehtiny pelaamaan vaikka hieno olikin :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei kerkii nyt kun pitää hoitaa täs ensin pari hommaa (mm kusellä käynti) ja sit lähtee kohta räätälille, joka tekee mulle kaks uutta pukua ;)

Sinne suurlähetystöönki pitäis soittaa...

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
MÄ lähren ny kotio, nähdään.

Oonko muuten muistanu mainita, että huomenna olis vika työpäivä ennen lomaa? :confused:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
arnold sanoi:
MÄ lähren ny kotio, nähdään.

Oonko muuten muistanu mainita, että huomenna olis vika työpäivä ennen lomaa? :confused:
Mitäs meinaat tehdä?? :confused: Meet Sysmään nyppimään matoja?? :doubtful: :doubtful:

Observer

Well-known member
Nopeahuoli sanoi:
Ei kyllä sä Oube olet tässä väärässä, sillä tossa kun lennettiin Joulua ennen sinne Torondoon, niin AC:n kapteeni sanoi nimenomaan siinä Skotlannin yläpuolella, että "Jah täällä koneen kapteeni Smith hyvää huomenta. Lennämme nyt aivan vittuillaksemme tässä Skotlannin yläpuolella kohti Islantia ja sitten Grönlantia. Meillä sinne todellakaan mitään asiaa ole, mutta tuo homppeli perämies O'Connors haluaa nähdä, että Grönlanti ei todellakaan ole vihreä. Meillä on itse asiassa tässä pikku veto päällä, ehhe heh heh heh...

So, sit tight and enjoy our hospitality which is today 5 hours longer than usually. Temperature outside is...."

:thumbup:
Olipas vittumainen kapteeni vaikka Torontohan on kyllä senverta pohjosessa että ihan Azoreiden kautta sinne ei kannattane lentää. :ahem:

EDIT: tai/ja sitten koneelta puuttui ETOPS-sertifikaatti.

Viimeksi muokattu:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Ratilla vai näppäimistöllä?

Kakkosen muuten ihan ostin (halavalla), mutta en mä sitäkään oikein koskaan ehtiny pelaamaan vaikka hieno olikin :rolleyes:
Asensin muuten duunilapparille CM2:n ja pelasin duunimatkalla nappiksella.
On perhanan paljon hankalampaa kuin ratilla, mutta helpommalla vaikeusasteella olen silti about 10-20 sekkaa nopeampi kuin muut....

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Paska nakki :(

Sunnuntaina pitais lentaa JFK:n kautta Raleighiin... :frown: