OoPee
Nuori ikäisekseen
Ja sekin katos himassa mystisesti pikkasen ennen joulua, kun kirjottelin pakettikortteihin nimiäarnold sanoi:No on toi kans ihan kiva kyllä! :thumbup:
Ja sekin katos himassa mystisesti pikkasen ennen joulua, kun kirjottelin pakettikortteihin nimiäarnold sanoi:No on toi kans ihan kiva kyllä! :thumbup:
Kuinka usein se pommittaa? :doubtful:OoPee sanoi:Mulla on Microsoftin kuulakärkikynä![]()
Ma sain kerran Lausannessa 250,- CHF parkkisakon kun oli kuulemma torkea parkkivirhes, oli puskuri 8 senttia risteysalueella viiden minsan pankkiautomaatilla kaynnin ajan...elle sanoi:Hitsi, sain muuten tänään kahdet parkkisakot kaupungilla (70 sveitsin rahaa kappale).
Harvemmin kuin teitin mailiserveriMyllis sanoi:Kuinka usein se pommittaa? :doubtful:
Eilen tuli saksan tv:ltä (Pro 7) ohjelmaa Autobahn-poliiseista. Nappasivat siinä tutkalla kiinni yhden ulkolaisen Mersu-kuskin, joka paineli 134 km/H:n keskinopeutta satasen alueella. Suamalainen :thumbup:Myllis sanoi:Ma sain kerran Lausannessa 250,- CHF parkkisakon kun oli kuulemma torkea parkkivirhes, oli puskuri 8 senttia risteysalueella viiden minsan pankkiautomaatilla kaynnin ajan...![]()
Oliks se mese kenties jonkin keski-eurooppalaisen valtion kilvissä? :doubtful:OoPee sanoi:Eilen tuli saksan tv:ltä (Pro 7) ohjelmaa Autobahn-poliiseista. Nappasivat siinä tutkalla kiinni yhden ulkolaisen Mersu-kuskin, joka paineli 134 km/H:n keskinopeutta satasen alueella. Suamalainen :thumbup:
Jannu ei suostunu maksamaan ennenku näki sen poliisin videolle ottaman todisteen![]()
Kiitos huolehtimisesta, muistan sen kyllä varmasti muistuttamattakin. :thumbup:Palkopoika sanoi:Huomenta! Piti muistuttamani että tänään alkaa vapaat. Tiedoksi.:thumbup:
elle sanoi:Perjantai!!! Huomenta!!
Iski paniikki kun en muista mihin olen laittanut kaikki kunnon talvikamppeet säilytykseen. Pakkasin ne remontin takia johonkin varmaan talteen, josta niitä ei nyt löydy, vaikka käänsin koko kämpän ympäri.
.. vois nimittäin kohta olla käyttöä niille.
En tiä, kilvet oli piilotettu, samoin kuin sen kuskin naamaarnold sanoi:Oliks se mese kenties jonkin keski-eurooppalaisen valtion kilvissä? :doubtful:
Kyä mä sen tajusin, mutta mikä se pointti sen pointti oli, että se piti sanoa?? Meinaan sanoin sen itsekin jo sitä ennen...OoPee sanoi:Veikkaan, että se pointti oli se (huomenta muuten), että Kandassa Suomen leveyspiireillä on pikkasen viileempää, kuin Suomessa![]()
Sama se on yleensä meillä, akka vaihtelee kuteitten paikkaa useimmin kuin meiläläinen sukkiaNopeahuoli sanoi:Kävin vähän noin tossa alkuviikosta kun narsin akalle, että perkele kun mun paria kangashousua, vakosamettihousua ja mun uusia golfhousuja ei löydy mistään muuton jäljiltä. Olin yks ilta sahannut kellarin (jossa mulla on yhdessä huoneessa paljon vaatteita) ja yläkerran makkarin väliä pohkeet hapoilla...
Akka tuli ja avas yhden sen kaapeista ja sano: "I think they are here..." :eek!::yuck: :frown:
Niin, että huomenta vaan!
![]()
Nyt en taaskaan ymmärrä mitä tällä ajetaan takaa.arnold sanoi:Oliks se mese kenties jonkin keski-eurooppalaisen valtion kilvissä? :doubtful:
Savolaiset, Suomen kieroin kansa!Nopeahuoli sanoi:Kyä mä sen tajusin, mutta mikä se pointti sen pointti oli, että se piti sanoa?? Meinaan sanoin sen itsekin jo sitä ennen...![]()
![]()
Valinannupa hyvinkinNopeahuoli sanoi:Sä olit taas lainannu niitä??? :doubtful: :doubtful: :doubtful:
:thumbup:
Siis 160 euron pankkiautomaattikeikka!Myllis sanoi:Ma sain kerran Lausannessa 250,- CHF parkkisakon kun oli kuulemma torkea parkkivirhes, oli puskuri 8 senttia risteysalueella viiden minsan pankkiautomaatilla kaynnin ajan...![]()
elle sanoi:Siis 160 euron pankkiautomaattikeikka!
(meniköhän kurssi oikein .. kunhan harjoittelen!)