Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
elle sanoi:
Hitsi, sain muuten tänään kahdet parkkisakot kaupungilla (70 sveitsin rahaa kappale).
Ma sain kerran Lausannessa 250,- CHF parkkisakon kun oli kuulemma torkea parkkivirhes, oli puskuri 8 senttia risteysalueella viiden minsan pankkiautomaatilla kaynnin ajan... :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Ma sain kerran Lausannessa 250,- CHF parkkisakon kun oli kuulemma torkea parkkivirhes, oli puskuri 8 senttia risteysalueella viiden minsan pankkiautomaatilla kaynnin ajan... :mad:
Eilen tuli saksan tv:ltä (Pro 7) ohjelmaa Autobahn-poliiseista. Nappasivat siinä tutkalla kiinni yhden ulkolaisen Mersu-kuskin, joka paineli 134 km/H:n keskinopeutta satasen alueella. Suamalainen :thumbup:

Jannu ei suostunu maksamaan ennenku näki sen poliisin videolle ottaman todisteen :D

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:
Eilen tuli saksan tv:ltä (Pro 7) ohjelmaa Autobahn-poliiseista. Nappasivat siinä tutkalla kiinni yhden ulkolaisen Mersu-kuskin, joka paineli 134 km/H:n keskinopeutta satasen alueella. Suamalainen :thumbup:

Jannu ei suostunu maksamaan ennenku näki sen poliisin videolle ottaman todisteen :D
Oliks se mese kenties jonkin keski-eurooppalaisen valtion kilvissä? :doubtful:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta! Piti muistuttamani että tänään alkaa vapaat. Tiedoksi.:thumbup:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
elle sanoi:
Perjantai!!! Huomenta!!

Iski paniikki kun en muista mihin olen laittanut kaikki kunnon talvikamppeet säilytykseen. Pakkasin ne remontin takia johonkin varmaan talteen, josta niitä ei nyt löydy, vaikka käänsin koko kämpän ympäri.

.. vois nimittäin kohta olla käyttöä niille.
:D Kävin vähän noin tossa alkuviikosta kun narsin akalle, että perkele kun mun paria kangashousua, vakosamettihousua ja mun uusia golfhousuja ei löydy mistään muuton jäljiltä. Olin yks ilta sahannut kellarin (jossa mulla on yhdessä huoneessa paljon vaatteita) ja yläkerran makkarin väliä pohkeet hapoilla...

Akka tuli ja avas yhden sen kaapeista ja sano: "I think they are here..." :eek!: :mad: :yuck: :frown:

:D Niin, että huomenta vaan! :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Veikkaan, että se pointti oli se (huomenta muuten), että Kandassa Suomen leveyspiireillä on pikkasen viileempää, kuin Suomessa :rolleyes:
Kyä mä sen tajusin, mutta mikä se pointti sen pointti oli, että se piti sanoa?? Meinaan sanoin sen itsekin jo sitä ennen... :rolleyes: :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
:D Kävin vähän noin tossa alkuviikosta kun narsin akalle, että perkele kun mun paria kangashousua, vakosamettihousua ja mun uusia golfhousuja ei löydy mistään muuton jäljiltä. Olin yks ilta sahannut kellarin (jossa mulla on yhdessä huoneessa paljon vaatteita) ja yläkerran makkarin väliä pohkeet hapoilla...

Akka tuli ja avas yhden sen kaapeista ja sano: "I think they are here..." :eek!: :mad: :yuck: :frown:

:D Niin, että huomenta vaan! :)
Sama se on yleensä meillä, akka vaihtelee kuteitten paikkaa useimmin kuin meiläläinen sukkia :D

...mutta pääsinpä just toissapäivänä kuittaan takas, kun se etti jo itku kurkussa uusia mustia housujaan. Minä löysin ne heti, ne oli siellä mistä se oli itte ettiny niitä jo ainakin kahteen kertaan :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Kyä mä sen tajusin, mutta mikä se pointti sen pointti oli, että se piti sanoa?? Meinaan sanoin sen itsekin jo sitä ennen... :rolleyes: :rolleyes:
Savolaiset, Suomen kieroin kansa!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Sä olit taas lainannu niitä??? :doubtful: :doubtful: :doubtful:

:thumbup:
Valinannupa hyvinkin :confused:

edit: KORJASIT! HUOMASIN! HAAA-HAA-HAAAAA! Jäit kiinni ryökäle! :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Muuten kun toissapäivänä tossa oli juttua meitin pituuksista, niin sattumoisin just eilen ja tänään näin tossa U-Bahn-asemalla yhden tyypin, jonka rinnalla niin sinä kuin minäkin Noube ollaan vittu kääpiöitä :eek: Valehtelematta sen hartiat oli mun ottan tasalla :eek:

Respect!!! :D

elle

-------
Myllis sanoi:
Siis 160 euron pankkiautomaattikeikka!

(meniköhän kurssi oikein .. kunhan harjoittelen!)

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
elle sanoi:
Siis 160 euron pankkiautomaattikeikka!

(meniköhän kurssi oikein .. kunhan harjoittelen!)

ja jos vaihdetaan niille "kuuluisille" vanhoille markoille, ni tuo keikkahan oli selkeästi alle tonnin. Samaa luokkaa siis suomalaisten pankkien palvelumaksujen kanssa :thumbup: