Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

elle

-------
Terveisiä Helsingistä pellet!

Mä olen ollut ihan ”turistina” pari ekaa päivää kun ei osaa oikein toimia ..

Duunit siirtyivät huomiselle, joten tänään sisustetaan. Kämppä on vielä ankean tyhjä -> mulla on täällä vain sänky, telkkari ja tietokone (piti jopa raahata saunan lauteiden alimmainen porras tuohon tietsikan alle, että saa sen pois lattialta).

Mutta hei, mä lähden kohtapuoliin kävelemään Stockmannille päin ja sitten pitäisi löytää joku säädyllinen kuntosali tästä kaupungista .. sellasta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Ei unohdeta tärkeysjärjestystä - ensin mulle vittuilu, sitten ellen moikkaaminen ;)
Ett silleen!!!!!!1
:D

Voi voi kuule Jaska, sulla ei oo vittuilusta hajuakaan, jos meinaan tätä toverillista kuittailua semmosena pidät :rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
:D

Voi voi kuule Jaska, sulla ei oo vittuilusta hajuakaan, jos meinaan tätä toverillista kuittailua semmosena pidät :rolleyes:
No mä en olekaan vittuilun maailmanmestari...

Toki kamera on mukana!
Ett silleen!!!!!!!!1

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Nooh, tuskin juokset 60 metriä alta seittemään sekunnttiinkaan? ;)
Muutamalla sadasosalla menee yli, vaikka on farkut jalassa, enkä lämmittele!
Ett silleen!!!!!!!!!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Sam sanoi:

Taitaa Noppiksella olla jo aikataulukin suunniteltu (noin mallinen) ellei meinaa vaihtaa nuorempaan;) ...niin ja paljon onnea uuteen rynnistykseen ameriikan mantereella. (eikä sitten tulla aivopestyiksi jenkkien vaikutuksesta :D)
:D Juu toki asioista ollaan puhuttu ja Niken tarjoama päivähoitola on ollut puheissa ja "paketissa" koko ajan mukana...

Aivopestyksi en varmasti tule, siitä huolen pitää yksi kanadalainen :D (nehän "vihaa" jenkkejä enemmän kuin me eurooppalaiset ;) ) ja se, etten mä mikään jenkki-lover (niin kun kuuluisa Asiakeskustelun termi sanoo ;) ) ole koskaan ollut, vaan ehkä normaalia kiinnostuneempi kokemaan ja alttiimpi lähtemään. Hollanti, Australia, Englanti ja Belgia (+ Suomi ;) ) saa nyt tod näk jatkoa meikäläisen asuinmaalistalla... Ennen Kanadaa... :eek!: :D

Notta huomenta vaan! :thumbup:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ku jenkkeihin muutat, niin kerrankin mullakin on jotain UP:ta paremmat mahollisuudet seurata futista!
Ett silleen!!!!!!!!!!!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Niinkuin sanoin, toi on mieletön etu, jota aika harvalla on, joten ymmärrän täysin lähtöhalukkuutes.
On joo ja varmasti siis suurin syy siihen, että tällasen koukkauksen haluu vielä tehdä... Ikäänkuin vakuutus kaiken varalle, että jos kaikki meneekin vituiks, ni on paikka ja duuni mihin tulla korjaamaan tapahtunutta... ;) :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
:D Juu toki asioista ollaan puhuttu ja Niken tarjoama päivähoitola on ollut puheissa ja "paketissa" koko ajan mukana...

Aivopestyksi en varmasti tule, siitä huolen pitää yksi kanadalainen :D (nehän "vihaa" jenkkejä enemmän kuin me eurooppalaiset ;) ) ja se, etten mä mikään jenkki-lover (niin kun kuuluisa Asiakeskustelun termi sanoo ;) ) ole koskaan ollut, vaan ehkä normaalia kiinnostuneempi kokemaan ja alttiimpi lähtemään. Hollanti, Australia, Englanti ja Belgia (+ Suomi ;) ) saa nyt tod näk jatkoa meikäläisen asuinmaalistalla... Ennen Kanadaa... :eek!: :D

Notta huomenta vaan! :thumbup:
Positiivesti ottaen, nythän mulla on sitten jenkeissä tuttu, joka voi välittää mulle halpaa viihdeelektroniikkaa :eek:

Myllikseen en luota, se kuitenkin ostaa ne siltä Nykin mustalta mieheltä :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
jaska sanoi:
Ku jenkkeihin muutat, niin kerrankin mullakin on jotain UP:ta paremmat mahollisuudet seurata futista!
Ett silleen!!!!!!!!!!!
Niin, ehkä eurooppalaista fudista ;) Siellä ne urkkakanavat kyllä(monen monet ;) ) näyttää mm fudista niin omalta mantereelta, Etelä-Amerikasta että myös Euroopasta...

Mutta totanoi, kyllä mä ajattelin siellä keskittyä ihan muihin sportteihin kun kaatumatautisten naamanirvistyskilpailuihin ;) Miehisiin lajeihin, jossa ei valitella ja jossa käy mäiske ;) ;)

Ja ihan livenä :thumbup:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli sanoi:
Mutta totanoi, kyllä mä ajattelin siellä keskittyä ihan muihin sportteihin kun kaatumatautisten naamanirvistyskilpailuihin ;) Miehisiin lajeihin, jossa ei valitella ja jossa käy mäiske ;) ;)

Ja ihan livenä :thumbup:
Eli jenkit on alkanut jo mädännyttää sun aivoja ;)
Ett silleen!!!!!!!!!!