Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
On joo ja varmasti siis suurin syy siihen, että tällasen koukkauksen haluu vielä tehdä... Ikäänkuin vakuutus kaiken varalle, että jos kaikki meneekin vituiks, ni on paikka ja duuni mihin tulla korjaamaan tapahtunutta... ;) :D
Nimenomaan. Sulla kun on suhtkoht vakaa ja vielä hyvin palkattu duunikin, niin olishan siinä tosiaankin omat riskinsä hylätä se ja lähteä kylmästi muualle. Se vituiks menemisen vaara kun kuitenkin on aina olemassa, olkootkin että nyt vaikuttaa kaikki hyvältä.

Hieno homma! :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Muistaakseni olen sulle "auki" yhden palveluksen... :rolleyes: :rolleyes:

Yhden ainakin ;)
:confused:

Ahh... ei joo se, noh, pitäähän sitä suihinottoa edes kerran elämässään kokeilla :frank:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Nyt rehellisesti, kuka teistä on joskus seurannu tota lajia, siis säännöllisesti? :eek!:

Editoin ku oli vähä iso kuva ;)

Mä kattelin tota HTVltä vuonna 1988 muutaman viikon ja sit rupes vituttamaan se niin paljon, että ei kiitos.

Pohjois-amerikkalaiset diggaa tosta, vaan en tiä miks. Esim akan systeri (50v) käy kattelemassa noita poikiensa kanssa... :confused: :confused: :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Editoin ku oli vähä iso kuva ;)

Mä kattelin tota HTVltä vuonna 1988 muutaman viikon ja sit rupes vituttamaan se niin paljon, että ei kiitos.

Pohjois-amerikkalaiset diggaa tosta, vaan en tiä miks. Esim akan systeri (50v) käy kattelemassa noita poikiensa kanssa... :confused: :confused: :(
Joo siis kyllähän mä toki ymmärrän, että skidit tommosta kattelee, vaikka itte en lämmenny tolle edes yläasteikäisenä, kaverit kyllä jakso siitä aina jauhaa :rolleyes: Mutta että ihan aikuisetki tota käy kattomassa, ja kait ainakin jotkut vielä ihan oikeesti uskoo, että tossa on kyse urheilusta. Tää on ollu mulle aina jonkunlainen mysteeri, mutta kai se vika on sitten vaan mussa ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
On sussa vikaa joo ;) mutta ei just tässä asiassa...

Toi homma aukee sillä, että amerikkalaiset diggaa yli kaiken
showta, voittajia ja markkinointia ja sitä kaikkeahan tuo juuri on.
Hyvät vastaan pahat ja show on megalomaaninen! Huh huh!

Met eurooppalaiset emme ole samanlaisia, ja hyvä niin :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
On sussa vikaa joo ;) mutta ei just tässä asiassa...

Toi homma aukee sillä, että amerikkalaiset diggaa yli kaiken
showta, voittajia ja markkinointia ja sitä kaikkeahan tuo juuri on.
Hyvät vastaan pahat ja show on megalomaaninen! Huh huh!

Met eurooppalaiset emme ole samanlaisia, ja hyvä niin :thumbup:
Niin kai, mutta luulis nyt nyrkkeilyn riittävän, siinä sentään ei ainakan ihan aina (;)) noudateta etukäteen kirjoitettua kässäriä :rolleyes: Meinaan ei puutu siitäkään show, markkinointi eikä voittajien ihannointi.

Mutta mitäs näistä sen enempää, kyllähän sitä maailmassa ihmettelyn aihetta riittää, jos sille linjalle lähdetään. Tuskin ne jenkitkään kännykänheittoa ja akankantoa ihan lonkalta hiffaa :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tiesitkö (nyt tulee tärkeetä informaatioo!!), että
Kanadassa järjestetään vuosittain hirvenkutsumisen MM-kisat.

Ei paljo jää akankannosta! :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
No ei kun Noube rupeet vaan treenaamaan, mä voin manageroida. Ehkä hirvet ymmärtää paremmin sun karismas päälle kuin naiset :D :D :D