Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
:D

Hirvistä tuli mieleen... kaverin kanssa joskus yheksänkytäluvun alkupuolella ajeltiin joskus aamuyöstä landelta kohti stadia ja ryhdytitin siinä sitten puhumaan hirvikolareista ja siitä, että just nythän on se aika vuorokaudesta, jollon ne useimmat kolarit sattuu. Noh, jatkettiin siinä sitten matkaa hiljaksiin kumpikin mielessänsä rukoillen, että pysykää nyt perkeleen sarvipäät siellä mehtässä, kunnes kaveri sitten yhtäkkiä ja täysin odottamatta karjas: "HIRVEEEEN hauska juttu tuli kuule mieleen..." :eek!: :eek!: :eek!: :doubtful: :mad_old:

Meni alkkarit vaihtoon :(

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Tanaan keskustelen asiallisesti. En kiroile, en hauku ketaan ja en perusta turhia polleja. Tiedoksi.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Soli vuotta (muistaakseni) 1980 kun olin hirvikolarissa. Vajaa 10km Forssasta Stadiin (Karkkilaan) päin... Edelleen muistan sen mestan, sen mäiskeen ja sen sardiinipurkki-Corollaan varsin hyvin... :( Ei ollu hirvimerkkiä siinä sitä ennen, nyt on ;)

Kenellekään (koko meidän perhe) ei käyny "sen kummemmin", sairaalahoidon jälkeen kotiin... Kävi vähän pirun hyvä tsägä siinä...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ovat muuten kunniotuista herättävän kokoisia otuksia nuo hirvet kun semmonen seisoo konepellin edessä :eek!: Ittelle tämmönen "läheltäpiti tapaus" sattu keskellä kirkasta päivää kesällä 2000 Suomessa, kun olin matkalla kesämökille. Jostain sieltä ryteiköstä kimmahti suoraan keskelle tietä semmonen norsun kokoinen otus, olihan siinä toki sen verran etäisyyttä että toi "Läheltäpiti" on ehkä aavistuksen verran liioiteltua, mutta ei sitä etäisyyttä niin paljoa ollu, etteikö sitä kepoisesti farkut jalassa alta seittemään sekunttiin juoksis! On se jumalauta suuri eläin sieltä ratin takaa kattottuna. Siinä se seisoskeli hetken keskellä tietä ja painu sitten ylitte, huomasin vielä että siellä pöpelikössä odotteli ylityösvuoraan kaks vasaa, aikasen kieli keskellä suuta sai sompailla ohitte, kun kokoajan pelkäs, että tuleeko se perkele takasin noutaan niitä skidejään vai päättääkö ne vasat tulla just nyt ylitte.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Soli vuotta (muistaakseni) 1980 kun olin hirvikolarissa. Vajaa 10km Forssasta Stadiin (Karkkilaan) päin... Edelleen muistan sen mestan, sen mäiskeen ja sen sardiinipurkki-Corollaan varsin hyvin... :( Ei ollu hirvimerkkiä siinä sitä ennen, nyt on ;)

Kenellekään (koko meidän perhe) ei käyny "sen kummemmin", sairaalahoidon jälkeen kotiin... Kävi vähän pirun hyvä tsägä siinä...
Epäilemättä kävi! :eek!: :eek!:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Joo, ja mä olen Jeesus.

Tiedoksi.
Minä oon kai sitten Maria, kun nekään ei koskaan ollu keskenään sillai vaikka aina toistensa jaloissa pyörivätkin :eek!: :D

EIku mitä vittua :eek:

Jesse olikin sen skidi... forget it

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Nopeahuoli sanoi:

Mina olen ollut melkein kaksi kertaa hirvikolarissa. Ensimmaisen kerran Riihimaen tien risteyksessa matkalla inttiin ja toisen kerran kalareissulla Korppoossa. Molemmilla kerroilla hirvi jai about metrin paahan konepellista. On hurjan kokoinen kun lahelta nakee. Oli kylma rinki perseen ymparilla vahan aikaa sen jalkeen.

Tuolla saaristossa on hirvia niin perkeleesti. Kesselit menee jaan yli mantereelta talvella ja kun jaat sulaa ne jaa sinne saariin ja kuikkii siella ympariinsa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Intistä matkalla himaan olen istunut yhden auton kyydissä, joka meni lunastuskuntoon, mutta sillon ei eteen tullu hirvee vaan rattijuoppo :(

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Tuli rattijuoposta mieleen meidan vanha naapuri Forssassa aikoinaan. Kavi aina mokilla 'tekemassa remonttia'. Tuli illalla yhdentoista aikaan takaisin. Autolla. Hirveessa kaasussa aina. Meidan piti ilmoittaa se poliisille, mutta sen vaimo tuli valiin.

Ei paastanyt aijaa enaa mokille yksinaan. Parhaan jutun se vaimo teki siina kun se sai selville, etta se aija piilotti viinapulloja autotallissa. Yksi paiva tulin koulusta himaan ja kuului hirvee huuto ja kiroilu naapurista. Aija oli vetanyt kaikki vuorivillat autotallista veke kun muija oli vienyt sen pullot eika se loytanyt niita.

Nykyaan se ei enaa dokaa.