Älä unohda suolapähkinöitä ja poppiksia!OoPee sanoi:Eikun mitä vittua, jatkakaa, mä haen chipsejä![]()
Eiku perkele tuo rähinäkännääjä luovutti jo!
Ett silleen!!!!!!!!
Älä unohda suolapähkinöitä ja poppiksia!OoPee sanoi:Eikun mitä vittua, jatkakaa, mä haen chipsejä![]()
Tai ehkä se "rähinäkännääjä" tiesi, että fiksumpi osaa lopettaajaska sanoi:Eiku perkele tuo rähinäkännääjä luovutti jo!
Herrä hetki?Zetor sanoi:Mitä vittua täällä rähistään! Just kun meillä oli herrä hetki OoPeen kanssa. Ottakaahan tosta :alppu: ja rauhoittukaa :thumbup:
Puhut paljon, mutta viisaitaOoPee sanoi:Tai ehkä se "rähinäkännääjä" tiesi, että fiksumpi osaa lopettaa![]()
Kerkesit.jaska sanoi:Herrä hetki?
Ett silleen!!!!!!!!!
Joo, vaikeeta päästä enää takas siihen herkkään fiilikseenZetor sanoi:Mitä vittua täällä rähistään! Just kun meillä oli herkkä hetki OoPeen kanssa![]()
Säkin puhut paljonjaska sanoi:Puhut paljon, mutta viisaita
Ett silleen!!!!!!!!
Tottakai!Zetor sanoi:Kerkesit.
Taisit unohtaa tuon "ja" -sanan ja sen jälkeisen osuudenOoPee sanoi:Säkin puhut paljon![]()
Ei vaan nimenomaan mä muistin senjaska sanoi:Taisit unohtaa tuon "ja" -sanan ja sen jälkeisen osuuden![]()
![]()
Ett silleen!!!!!!!!!1
Mutta ainakin unohdit kirjottaa sen!OoPee sanoi:Ei vaan nimenomaan mä muistin sen![]()
Varo, pää voi tulla kipeeks!Sam sanoi::jaska: :jaska: :jaska:
Jas-ka!jaska sanoi:Mutta ainakin unohdit kirjottaa sen!
Koitatko uudelleen?![]()
Ett silleen!!!!!!!!
Easy boy!!!!Sam sanoi::jaska: :jaska: :jaska:
Hyvä! Osaat tavata!OoPee sanoi:Jas-ka!![]()
Kun mä en tiedä .. no kyllä se löytyy kun tästä pääsee kohta liikenteeseen (mulla on varmaan koti-ikävä).jaska sanoi:Mihis ellen perjantaifiilis on kadonnut!