OoPee
Nuori ikäisekseen
:ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :ahem:elle sanoi:No jos mä vaikka vähän *halaisin*
:ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :ahem:elle sanoi:No jos mä vaikka vähän *halaisin*
Yritän vain sparrata Jaskaa parempiin suorituksiinepeli sanoi:Jaska! Heti tänne! Täällä OoPee viettelee unelmaasi.
Voi helvet...Tää on jo vähän huolestuttavaa! *Häpeää kuin koira,ja tutkii maailmankarttaa*.OoPee sanoi:Sulla noi maat on epeli valtavan hienosti hanskassa![]()
![]()
On meinaan jenkkilään menossa tää meitin Nobanderi![]()
Taas sulle menee ihmiset sekasin, se oli Noube joka osas heiluttaa korviaan ja väännellä naamaansa.epeli sanoi:Korvasi heiluu!
Voisit vuokrata illaksi leffan.Palkopoika sanoi:
Illalla vois vaikka vuokrata leffan, ehdotuksia?
Kuka se onZetor sanoi:Viikonloppuja!Huomena on Kinderkartenissa laskiaisjuhla ja Pekka Lagerblom tulee vierailulle. Arvatkaas onko poikani odottanut ?
![]()
Onneksi?Tblair sanoi:Ma nain viime yona taas unta, etta vedin Britney Spearsia takaapain. Kello heratti kesken kaiken!
City of God!Palkopoika sanoi:Huomenta! Olis lomat aika vähissä nyt, huomenna duuniin.:mad_old: Noh, arska paistaa ihan kybällä että jotain hyvää tässäkin päivässä.:thumbup:
Illalla vois vaikka vuokrata leffan, ehdotuksia?
Niistä ip-osoitteista vielä...Tblair sanoi:Ma nain viime yona taas unta, etta vedin Britney Spearsia takaapain. Kello heratti kesken kaiken!
Internet-cafessa ja 3 minsaa jaljella...OoPee sanoi:Niistä ip-osoitteista vielä...![]()
Mitä helvettiä sä siellä teet? :eek!: :eek!: :eek!:Tblair sanoi:Internet-cafessa ja 3 minsaa jaljella...
Mutta ensi viikolla keskustellaan. Syvallisesti.
TIEDOKSI.![]()
Juon kahvia ja selaan por... :doubtful:OoPee sanoi:Mitä helvettiä sä siellä teet? :eek!: :eek!: :eek!:
Noniin, nyt rauhallisesti, siittä varovaisesti pakk... EI VIÄLÄ! VASTA KUN MÄ SANON! ..pakkia siis... JUMALAUTA AKKA NÄPIT IRTI SIITTÄ KEPISTÄ NYT... ja sen jälkeen katsot pelistä (EI SIITTÄ SUN MEIKKIPELISTÄS!!!) varovaisesti otat sen jalkas pois kytk... JO NYT ON PERKELE!!!!!... kinpolkimelta painaen samalla varovaisesti kaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!!! :eek!: :eek!: :eek!:Sam sanoi:Jaahans, taas on vuoro antaa ammattitaitoista ajo-opetusta![]()