Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Orava

Senior Member
Sijainti
There's no place like Olav Peak, Bouvet Island, No
OoPee sanoi:
Noniin, nyt rauhallisesti, siittä varovaisesti pakk... EI VIÄLÄ! VASTA KUN MÄ SANON! ..pakkia siis... JUMALAUTA AKKA NÄPIT IRTI SIITTÄ KEPISTÄ NYT... ja sen jälkeen katsot pelistä (EI SIITTÄ SUN MEIKKIPELISTÄS!!!) varovaisesti otat sen jalkas pois kytk... JO NYT ON PERKELE!!!!!... kinpolkimelta painaen samalla varovaisesti kaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!!! :eek!: :eek!: :eek!:
Jassoo......Onpas tekstiä suhteettoman paljon....:rolleyes:

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Werder Bremen,tämä ugandalainen huippujalis joukkue!

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
OoPee sanoi:
Noniin, nyt rauhallisesti, siittä varovaisesti pakk... EI VIÄLÄ! VASTA KUN MÄ SANON! ..pakkia siis... JUMALAUTA AKKA NÄPIT IRTI SIITTÄ KEPISTÄ NYT... ja sen jälkeen katsot pelistä (EI SIITTÄ SUN MEIKKIPELISTÄS!!!) varovaisesti otat sen jalkas pois kytk... JO NYT ON PERKELE!!!!!... kinpolkimelta painaen samalla varovaisesti kaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!!! :eek!: :eek!: :eek!:

Voisin kuvitella että meillä menis vähän tohon malliin, sen takia jo kieltäydyinkin kunniasta.:thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ohhoh

jaska sanoi:
Myllis (Loungesta)
Ja taalla Myllis, Raleigh/Durhamin lounkesta.

Viimex olin taalla vuos sitten ja talla samalla koneella oli viela muistissa mun kayttis.... :eek!: :thumbdown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tunti koneen lahtoon, edessa iso Sam Adams :thumbup:

Jouduin muuten erikoistarkkailuun, eli american airlines oli luokitellut mut uhkaksi ja pantiin erityistarkastukseen... :thumbdown
Siinahan sita meni parikyt minsaa. Sama juttu oli muuten lahtiessa Tsyyrihista. :frown:
Onkohan se noiden mun miljuunien passileimojen takia, vaiko vain suomalaisuuden... :confused:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Jenkkien kotimaanlennot on kuin Puolassa, ei saa bissea, perhanas... :thumbdown :nope:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
ISO UUTINEN !!!!

Vaimo sai Suomesta duunia ja aloittaa eraan nettifirman Sales Managerina toukokuun alussa. :ahem:

Eli Mylliksen perhe muuttaa Suomeen huhtikuun puolessa valissa. :thumbup: ja :thumbdown ja ehka :confused: & :doubtful:

Myllis itse vasta sitten kun loytyy ratkaisu omaan duuniin, siina valissa kerailen hiukka asuntoa varten fyffea. Yksin elaessa sveitsissa jaa aika hyvin hilloa kateen...
:doubtful:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Joutuu muuten palaamaan tanne kerran huhtikuun alussa ja seuraavan kerran toukokuun alussa. Molemmilla kerroilla min. viikko, ehka jopa 2. :frown:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Myllis sanoi:
Eihan kello ole kuin vahan siella, missa on kakki... :rolleyes:
Eiköhän kaikki ole himassa!

Mutta oho! UP:t vaihtaa elämää oikein urakalla!
Ett silleen!!!!!!!!!!!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Taeae on just taetae

jaska sanoi:
Suomi tuo terroristien luvattu maa!
Eihan naa pontot edes tieda missa suami on. Luulee vissiin etta jossain afkanistanin naapurissa... :thumbdown :jaska: