Ei suinkaan sinne,vaan Hakametsä Gardeniin.OoPee sanoi:Nysseen?
Ei suinkaan sinne,vaan Hakametsä Gardeniin.OoPee sanoi:Nysseen?
ATTOT NAHI! :ahem: :thumbup:Lintu sanoi:Ihanko totta?
Kylla sitten kun Haekkinen ajaa Nascarissa... :jaska:epeli sanoi:Eivätkö ne siellä takapajulassa tiedä missä elää Mika Häkkinen? Sen verran kyllä pitäisi maailmaa tuntea...
Mites muuten tuo AA, pyytelikö mitenkään anteeks, sun "erikoistarkkailua"Myllis sanoi:Eli huomenet taalta sveitsista vaihteeksi. Sain jopa nukuttua koneessa ennatykselliset 5 tuntia kun valtasin yhden keskiriviston itselleni.
Oli sama stuertti kun mennessa ja kantoi mulle heti eteen 3 Heinekenia ilmaiseksi (nykyaan AA:lla pitaa maksaa 5 USD :eek!: :thumbdown bissesta). Niiden jalkeen oli hyva nukkua... :ahem:
Netrav ätsihmi no otua. :doubtful:Orava sanoi:ATTOT NAHI! :ahem: :thumbup:
Pitaa lahettaa palautetta.jaska sanoi:Mites muuten tuo AA, pyytelikö mitenkään anteeks, sun "erikoistarkkailua"
Onnea vaimon duunin johdosta!Myllis sanoi:Vaimo sai Suomesta duunia ja aloittaa eraan nettifirman Sales Managerina toukokuun alussa. :ahem:
Eli Mylliksen perhe muuttaa Suomeen huhtikuun puolessa valissa. :thumbup: ja :thumbdown ja ehka & :doubtful:
Myllis itse vasta sitten kun loytyy ratkaisu omaan duuniin, siina valissa kerailen hiukka asuntoa varten fyffea. Yksin elaessa sveitsissa jaa aika hyvin hilloa kateen...
:doubtful:
TSA? Jenkkien ilmailulaitos/turvayhtiö?`Myllis sanoi:Pitaa lahettaa palautetta.
Ja varsinkin TSA:lle.
TSAjaska sanoi:TSA? Jenkkien ilmailulaitos/turvayhtiö?`
Tiedot valheestasi välitetty TSA:lleMyllis sanoi:
Valehtelin etta stendari oli hopeinen ja haalahja vaimolta, vaikkakin kyseessa oli hopean varinen (kyllakin tyylikas) Tsyyrihin kentalta 15,- CHF hintainen taytettava sellainen.
No hei enkös mä sanonu, että kyllä sieltä ihan juotaviakin merkkejä löytyyNopeahuoli sanoi:Ja hei Oubi, olut on taalla hyvaa. Lukuisia alueen panimoja on edustettuina ja bissee riittaa. Lageria tahi alea. Kaikkea on! Budiin ja Milleriin ei tartte koskea
Noubestakin tulee lounkepelle.... :thumbup:Nopeahuoli sanoi:Taalla ollaan. Piti lahetella terveisia Newarkistakin jo eilen (lounkesta toki
Toi on muuten vekkulin nakoinen peli. En ole ajanut, mutta vieresta ihaillut.Nopeahuoli sanoi:Autoksi ne perkeleet anto meille ihan uuden Buickin Rendezvous SUVn (VITTU MIKA PELI!! ) ! :thumbup:
Sanokaa mita sanotte, mutta kylla Samuel Adams hyvaa on. :thumbup:OoPee sanoi:No hei enkös mä sanonu, että kyllä sieltä ihan juotaviakin merkkejä löytyy
That's the way we are... :thumbup: :ahem:Olga sanoi:Kuulostaa aika vaatimattomalta.
No sähän nyt juot ClausthaleriakinMyllis sanoi:Sanokaa mita sanotte, mutta kylla Samuel Adams hyvaa on. :thumbup: