arnold
Kohtalaisen turha tyyppi
Huomenta :doubtful:
Onneksi lunta sataa edelleenjaska sanoi:Huomenta kaikille!
Onkos elle päässyt jo takasin tuttuun ja turvalliseen Sveitsiin?
Onneks tota lunta ei paljoa ole, niin liikenne ei liene kuitenkaan aivan kaaoksessa....
Ett silleen!!!!!!!!
Jaahas lomat loppu?arnold sanoi:Huomenta :doubtful:
Lohdutukses muistutettakoot, että jet lack on yleensä kahta kauheempi palattuasi taas itäänNopeahuoli sanoi:9 tunnin aikaero on aika paha :yuck: Vittu eilen paivalla ihan zombina Portlandia tsiigaamassa ja tanaan taas klo 4 aamulla karppana miettimassa et "mitas nyt tekis?"Noh, sai onneks viela nukuttua.
Ei myöskään pidä unohtaa juoda riittävästi alkoholia paluulennollaSam sanoi:Kannattaa siis viivästyttää lähtöä ihan viimeiseen hetkeen ja aloittaa heti seuraavana päivänä uusi työviikko![]()
Juu. Kokematon matkailija! Kyllähän sen jännityksen huomas, kun 2vko ennen matkaa rupes juttelemaan siitä "Sit kun mä lähen"OoPee sanoi:Niin, Noubehan kun ei oo koskaan aikaisemmin ulkomailla käynny :wink:
Noinhan sinäkin tein kuukausitolkulla etukäteen lähtiessäsi muinoin laivareissulle.jaska sanoi:Juu. Kokematon matkailija! Kyllähän sen jännityksen huomas, kun 2vko ennen matkaa rupes juttelemaan siitä "Sit kun mä lähen"
Ett silleen!!!!!!!!!1
arnold sanoi:Noinhan sinäkin tein kuukausitolkulla etukäteen lähtiessäsi muinoin laivareissulle.![]()
No kuka sano, että muo ei jännittänyt...arnold sanoi:Noinhan sinäkin tein kuukausitolkulla etukäteen lähtiessäsi muinoin laivareissulle.![]()
Mie oon kahen viikon päästä pyhällä!OoPee sanoi:Minä meen syyskuussa Kreetalle![]()