Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli sanoi:
Ja hei Oubi, olut on taalla hyvaa. Lukuisia alueen panimoja on edustettuina ja bissee riittaa. Lageria tahi alea. Kaikkea on! Budiin ja Milleriin ei tartte koskea ;)
Itse asiassa ameriikassakin monet, ns. microbrewerit panee ihan asiakamaa :thumbup: :ahem:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Jos muuten kaytta Raleighin suunnalla, eksykaapa syomaan Angus Barn nimiseen raflaan (kentan lahella).
On lahes joka vuos valittu jenkkien 100 parhaan raflan joukkoon.
Pihvit on aivan uskomattoman hyvia.

Kylla se niin on jotta jenkkilan keenilehmat maistuu erilaiselle, se on kuin pumpulia sois... :ahem:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
ja nyt se tamppooni kavi vaan kerran kommentoimassa ja haipy.

Sit makin meen hei, greit. :(

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Olin muuten just tyttöystävän kaa jossain Saludossa syömässä. Oli meinaan hyvää ruokaa,mutta se pistikin meikäläisen maksaan! Lasku tais olla jotain 70€...Konkka kutsuu...

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Welcome to real world epeli :D :D

9 tunnin aikaero on aika paha :yuck: Vittu eilen paivalla ihan zombina Portlandia tsiigaamassa ja tanaan taas klo 4 aamulla karppana miettimassa et "mitas nyt tekis?" :D Noh, sai onneks viela nukuttua.

Tanaan lahetaan kattelemaan vesiputouksia ja Mount Hoodia. Arska paistaaja lampoa on baut 15... Huomenna Nike:lle kattelemaan, etta "mita mita mita"...

Hyvaa yota (royh, aamiainen juuri nautittu) ja hyvaa alkavaa tyoviikkoa itse kullekin :) Moon viela lomilla, ellen oo sattunu kertoilemaan ;)

PS. Onko turkulaiset loytaneet kotiin jo??? ;) :thumbup:

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Nopeahuoli sanoi:
Welcome to real world epeli :D :D

Joo kato ei se mitään,tuli vaan semmonen Dejavu-ilmiö,että meinasin sanoo Sannalle,että "nyt ei vähään aikaan nähdäkkään,mä jäänkin tiskaan tänne pariks vuodeks" .

Hyvaa yota (royh, aamiainen juuri nautittu) ja hyvaa alkavaa tyoviikkoa itse kullekin :) Moon viela lomilla, ellen oo sattunu kertoilemaan ;)

Emmä ainakaan koulussa viitti käydä. Ookko nää kuullu hiihtolomasta,pelle!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Hyvää alkavaa työviikkoa :) Lunta sataa ja aamu on kaunis, vaikkakin keli oli vähän liukas (eli normaali talvisää, paitsi pk-seudulla :D )

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Huomenta kaikille!

Onkos elle päässyt jo takasin tuttuun ja turvalliseen Sveitsiin?

Onneks tota lunta ei paljoa ole, niin liikenne ei liene kuitenkaan aivan kaaoksessa....
Ett silleen!!!!!!!!