Minä mitään kiusannut! Kerroin vain Zetorille Samin lempinimen ja Samppa otti herneitä palkollisen nenäänsäelle sanoi:Jaskako täällä on kiusannut ihmisiä ..
Mutta mikäs kotiikävä sulla Suomessa on
Ett silleen!!!!!!1
Minä mitään kiusannut! Kerroin vain Zetorille Samin lempinimen ja Samppa otti herneitä palkollisen nenäänsäelle sanoi:Jaskako täällä on kiusannut ihmisiä ..
Mä oon ainakin ihan mäsäelle sanoi:Jaskako täällä on kiusannut ihmisiä ..
Ja mä, aamu alkoi niin lupaavastiOoPee sanoi:Mä oon ainakin ihan mäsä![]()
Sinähän tässä minua kiusasit! Ei nyt haeta säälipisteitä! :frank: :mad_old:OoPee sanoi:Mä oon ainakin ihan mäsä![]()
Löyty jo! :thumbup:jaska sanoi:Ei nyt haeta säälipisteitä! :frank: :mad_old:
Ainiin, anteeks mä pilasin teidän herrät-hetket!Zetor sanoi:Ja mä, aamu alkoi niin lupaavasti![]()
Puhuttaessa säälipisteiden hakemisesta!Zetor sanoi:Jotain voisi vielä olla pelastettavissa elle, jos voisimme OoPeen kanssa istahtaa syliisi, ja kertoa surumme. :thumbup:
Niele kiukkusi jaskajaska sanoi:Puhuttaessa säälipisteiden hakemisesta!
Ett silleen!!!!!!!!!
E! Kertaakaan en ole niellyt, enkä niele!Zetor sanoi:Niele kiukkusi jaska![]()
No jos mä vaikka vähän *halaisin*Zetor sanoi:Jotain voisi vielä olla pelastettavissa elle, jos voisimme OoPeen kanssa istahtaa syliisi, ja kertoa surumme. :thumbup:
Muo ei halata ollenkaan.elle sanoi:No jos mä vaikka vähän *halaisin*
Tämä oli hyvä alku. Ei ahista enään, niin paljon.elle sanoi:No jos mä vaikka vähän *halaisin*
Vähän kurja jättää sut nyt itkemään, mutta hei, mä lupaan halata sua, jos mä törmään suhun kaupungilla. Varo!jaska sanoi:Muo ei halata ollenkaan.
Jos mä vaikka sit vähän *itkisin*
Ei elle tiedä mitä meni lupaamaan!elle sanoi:Vähän kurja jättää sut nyt itkemään, mutta hei, mä lupaan halata sua, jos mä törmään suhun kaupungilla. Varo!
Kauankohan tuo meinaa kävellä - mä oon tapaamassa kaverin keskustassa klo 16....elle sanoi:
Nyt mä häivyn. Ja reipas kun olen, niin meinaan kävellä keskustaan. Heippa!
Perkele kun on palaveri joka kestää kolmeenSam sanoi:Juokse jo perään!
Herrasmiehenä kuitenkin olen valmis tarjoamaan Ellelle paikkaa omassa sylissäniZetor sanoi:Jotain voisi vielä olla pelastettavissa elle, jos voisimme OoPeen kanssa istahtaa syliisi, ja kertoa surumme. :thumbup: