Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

72

Well-known member
arnold sanoi:
Huomenta,

parhaillaan on käynnissä arpominen lääkärin suhteen - kävisikö vai eikö kävisi. Selkä älyttömän kipeä :thumbdown
Turhia lääkärikäyntejä ei olekaan. Ehdotan että käyt lääkärissä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
patriot sanoi:
Tähän on pakko kommentoida!:mad_old:

Entäs ne Brittein saaret? Ruoka on helvetin pahaa ja vettä sataa aina! Junatkin on saatana myöhässä! Puhumattakaan rumista yläluokkaisesti puhuvista ihmisistä!:yuck: :p

Tulipas purkauduttua!:rolleyes:
Voi hellanlettas :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Pirita T. Maunula sanoi:
Turhia lääkärikäyntejä ei olekaan.
Tekisi mieli olla eri mieltä, näin kokonaisuutta ajatellen. Henkilötasolla taas mielenrauhan saaminen on tärkeä asia. Kuitenkin jos lääkärissä ravaa yhtenään, niin potilaan vaivat kokevat inflaation ;) Ei jatkuvasti rutisevaa henkilöä voi ottaa kovin vakavissaan (vrt. Pekka ja Susi)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huomenta OoPee :) Kuinkas päivä siellä paistelee? Täällä oli töihin lähtiessä pakkasta 17,6 astetta. Tosin uutisissa luvattiin päiväksi vain paria astetta. Kovat on vaihtelut taas.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika sanoi:
Kävin sitten tarkastamassa tilanteen; ei meillä kellarissa mitään kummempia kamoja ollutkaan eli vahingot ovat pienet. Talo on vaan niin fiksusti suunniteltu että kellarissa on pieni ilmaräppänä katonrajassa, eli sisäpihalta katsottuna maantasossa. Täällä kun ei kunnon sateella kaivot jaksa vetää niin sisäpihalta "ylimääräinen" voda valuu räppänästä sisään. Loistavaa. Huomenna pumppua kehiin.:mad_old:
Omaan kellariin ei ole koskaan vielä vettä tullut, mutta muistanpa sen erään kesän Salossa, kun satoi vettä niin perkeleesti, ettei viemärit enää vetäneet ja vettä alkoi tulvia kellareihin. Olin tuolloin duunissa pankissa ja totta helvetissä juuri lomakevarastoon alkoi tulla vettä niin, että sitä oli lopulta nilkkaan saakka. Sielläpä seisoin paskan seassa yrittäen pelastaa niitä saatanan lomakepinoja (oli meinaan mun vastuualuetta). Osa niistä pahvilaatikoista oli onneksi puulavoilla, jotka oli tarpeeksi korkeita, mutta aika korkeita pinoja oli ihan lattialla ja kun alimmainen lodju kastuu, niin..... pam! pläts! Arvaa vituttiko :rolleyes: Joku pomokin siinä kävi kynnyksellä kääntymässä ja toteamassa, että "ai sä ootkin täällä jo hommissa, hyvä homma, moi!" :eek!: :eek!: :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Huomenta OoPee :) Kuinkas päivä siellä paistelee? Täällä oli töihin lähtiessä pakkasta 17,6 astetta. Tosin uutisissa luvattiin päiväksi vain paria astetta. Kovat on vaihtelut taas.
En kattonu mittaria, kun rinsessa nukkui vielä, kun lähdin ja se lukulaite on lastenhuoneessa, mutta veikkaan että pari astetta oli pakkasta ja luntakin oli maassa eilisen pyryn jäljiltä ja tiet tottakai liukkaat. Huomenna kuulemma on sitten luvassa aurinkoista säätä koko maahan, tänään pysyy lämpötilat vielä talvilukemissa.

Että tämmöstä täällä, yritetään pärjäillä ;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Hmnt! Toivottavasti tuolla ulkona ei ole niin kylmä, kuin Sam väittää...
Ett silleen!!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Rankka viikko, lupauduin vaimolle hakemaan tyttären koko viikon lastentarhasta, toisinsanoen lähden viimeistään kolmeta ja tulen sitten duuniin tossa pikkusta ennen seittemää. Varttia yli viis soi vekkari :nope: :nope: :nope:

72

Well-known member
Sam sanoi:
Tekisi mieli olla eri mieltä, näin kokonaisuutta ajatellen. Henkilötasolla taas mielenrauhan saaminen on tärkeä asia. Kuitenkin jos lääkärissä ravaa yhtenään, niin potilaan vaivat kokevat inflaation ;) Ei jatkuvasti rutisevaa henkilöä voi ottaa kovin vakavissaan (vrt. Pekka ja Susi)

"Jatkuvasti rutisevat henkilöt" tulisi ohjata lopulta henkiselle puolelle tai sitten syöttää lumelääkkeitä, ellei todellista fyysistä vaivaa ole, ja potilas kuitenkin on "tutkimuskierteessä". Kyllä nämäkin henkilöt otetaan todesta henkisellä puolella.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Rankka viikko, lupauduin vaimolle hakemaan tyttären koko viikon lastentarhasta, toisinsanoen lähden viimeistään kolmeta ja tulen sitten duuniin tossa pikkusta ennen seittemää. Varttia yli viis soi vekkari :nope: :nope: :nope:
Normaali rytmi OoPeella siis :thumbup:

elle

-------
Huomenta osasto!

.. ja auringonpaistetta. Jos mun matkatavarat saapuisivat vihdoin tänään, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen.

elle

-------
jaska sanoi:
Missäs asti sun matkatavarat käy - Kanarialla?
Mä sain kentältä sellasen koodin, jolla mä voin netistä seurata mun matkatavaroiden olinpaikkaa, mutta eihän tuokaan toimi – tyypillistä!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Mä sain kentältä sellasen koodin, jolla mä voin netistä seurata mun matkatavaroiden olinpaikkaa, mutta eihän tuokaan toimi – tyypillistä!
Tuskin ne missään sen eksoottisemmassa paikassa käy, tulevat myöhäisemmällä koneella Helsingistä Sneidsiin.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Tuskin ne missään sen eksoottisemmassa paikassa käy, tulevat myöhäisemmällä koneella Helsingistä Sneidsiin.
Yksi asia muuten mitä kannattaa välttää, on pariisin läpi lentäminen! Minä olen Helsinki-Vantaalta käynyt hakemassa 7 henkilöä, ketkä ovat lentäneet Pariisin kautta Helsinkiin. Jokaiselta on kadonnut vähintään yksi matkalaukku....

Ne Ranskikset :D :D
Ett silleen!!!!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Matzkalaukkuja ei ole multa koskaan kadonnut, yhden tosin onnistuivat rikkomaan (meni pyörä pohjan lävitte), joko Helsingissä tai sitten Wienissä. Korvasivat, tosin eivät koko laukun arvoa vaan siitä arvosta vähennettiin muistaaksnei 10 rossaa :doubtful: Sattumoisin muuten juuri Air France kuulemma on vielä kitsaampi ja vähentää siitä laukun arvosta ainakin 20 prosenttia vai oliko peräti 30.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:
Matzkalaukkuja ei ole multa koskaan kadonnut, yhden tosin onnistuivat rikkomaan (meni pyörä pohjan lävitte), joko Helsingissä tai sitten Wienissä. Korvasivat, tosin eivät koko laukun arvoa vaan siitä arvosta vähennettiin muistaaksnei 10 rossaa :doubtful: Sattumoisin muuten juuri Air France kuulemma on vielä kitsaampi ja vähentää siitä laukun arvosta ainakin 20 prosenttia vai oliko peräti 30.
Mutta jos taas saa Suomesta korvaukset ja ostaa laukun keskisemmästä Euroopasta, niin tuskin suurensuurta panosta omasta kukkarosta joutuu laittamaan :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Mutta jos taas saa Suomesta korvaukset ja ostaa laukun keskisemmästä Euroopasta, niin tuskin suurensuurta panosta omasta kukkarosta joutuu laittamaan :rolleyes:
Meinaakko että ovat Suomessa sen verran tyyriimpiä? Jaa-a... kyllä ne merkkilaukut (Delsey, Samsonite, etc.) on täälläkin aika tyyriitä, eivät välttämättä sen halvempia kuin Suomessakaan.

Meille ne korvaukset tuli tosta Delseystä täällä Wienissä, joten eipä olis tuokaan auttanu vaikka halvempia olisivatkin :doubtful: