Sam
Muumipappa
Paranemisia lapselle. Meillä tuntuvat olevan turhankin jaksavaisia...
yli 990 viestiä! :eek!:Late sanoi:Oopeekin on kirjottanu tähän topiciin enemmän ku mä oon koko foorumii![]()
Ja kaikenlisäks pelkkää asiaaLate sanoi:Oopeekin on kirjottanu tähän topiciin enemmän ku mä oon koko foorumii![]()
Törtsis vaan Noubelle, joko ostit mulle videokameran?Nopeahuoli sanoi:Telve!![]()
Pari paivaa viela jaljella... Tanaan pitais lahtee taas tonne rannikolle, joka on muuten aivan mahtava! Huomenna vois kaya golfaamassa kun akka menee rustaamaan "pakettia" Nikelle ja sitte pitaakin alottaa pakkaaminen...Meni meinaan hilppasen fyrkkaa Niken shoppiin (kaikki puoleen hintaan, siis Jenkkien puoleen hintaan) ja Columbian outlettiin... Piti ostaa uus laukkuki, etta mahtuis
On taalla ollu vaan hauskaa :ahem:
Kyllähän sen saattoi arvata.OoPee sanoi:Ja kaikenlisäks pelkkää asiaa![]()
voi olla tai sitte eiOoPee sanoi:Ja kaikenlisäks pelkkää asiaa![]()
Tällä nyt viitataan siihen että eräs luontokappaleLate sanoi:voi olla tai sitte ei
Ja mulle NHL-joukkueen?(Muista,soon sitten Colorado,ei DetroitOoPee sanoi:Törtsis vaan Noubelle, joko ostit mulle videokameran?![]()
Ne on aina pelkastaan tarpeellisia mita meikalainen ostaaSam sanoi:Niin ja piti toivottaman veli nopeahuolelle mukavaa "loman" jatkoa sinne jenkkilään. Kai ostokset olivat kaikki tarpeellisia![]()
Ei oo ollu aikaa ostella sulle viteokameroita valitettavastiOoPee sanoi:Törtsis vaan Noubelle, joko ostit mulle videokameran?![]()
Joo, satunkin muuten tuntemaan yhden pelaajan sielta niin voisin kysella...epeli sanoi:Ja mulle NHL-joukkueen?(Muista,soon sitten Colorado,ei Detroit!)
Tulin just Jyskälästä,ja väsymys painaa päälle. Hirvee JetLakki.
Huomenta :eek!: :eek!:Nopeahuoli sanoi:Ei oo ollu aikaa ostella sulle viteokameroita valitettavasti
Hirvee hardelli ollu paallanyt kylla :wink:
Pitais muuten lahtee pikku hiljaa goisimaan. Tai ainakin huoneeseen. Siella tulee taa Trumpin reality shoy....