Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Telve! :)

Pari paivaa viela jaljella... Tanaan pitais lahtee taas tonne rannikolle, joka on muuten aivan mahtava! Huomenna vois kaya golfaamassa kun akka menee rustaamaan "pakettia" Nikelle ja sitte pitaakin alottaa pakkaaminen... :( Meni meinaan hilppasen fyrkkaa Niken shoppiin (kaikki puoleen hintaan, siis Jenkkien puoleen hintaan) ja Columbian outlettiin... Piti ostaa uus laukkuki, etta mahtuis :D

On taalla ollu vaan hauskaa :ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Hauskasta tuli mieleen kohta opetuslupaani liittyen. Siinä on mainittu: kohdassa A oleva henkilö saa antaa B-luokan opetusta :D Onkos ulkomailla samanlaisia kukkasia lomakkeissa?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Niin ja piti toivottaman veli nopeahuolelle mukavaa "loman" jatkoa sinne jenkkilään. Kai ostokset olivat kaikki tarpeellisia ;)

Late

Peugeot 205 T16
Oopeekin on kirjottanu tähän topiciin enemmän ku mä oon koko foorumii :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Juuh, eli olen himassa huomenna tytärtä hoivaamassa.

Kuume laski jo reippaasti alle 39:n, mutta tokihan se sieltä taas nousee, kun aineen vaikutus lakkaa. Noh, tommoset 40 asteen kuumeet on skideille ihan normaaleita, joten ei tässä nyt sen suurempaa syytä huoleen ole.

Sitten vaan jännittämään taas, että iskeekö tauti tällä kertaa minuunkin :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Telve! :)

Pari paivaa viela jaljella... Tanaan pitais lahtee taas tonne rannikolle, joka on muuten aivan mahtava! Huomenna vois kaya golfaamassa kun akka menee rustaamaan "pakettia" Nikelle ja sitte pitaakin alottaa pakkaaminen... :( Meni meinaan hilppasen fyrkkaa Niken shoppiin (kaikki puoleen hintaan, siis Jenkkien puoleen hintaan) ja Columbian outlettiin... Piti ostaa uus laukkuki, etta mahtuis :D

On taalla ollu vaan hauskaa :ahem:
Törtsis vaan Noubelle, joko ostit mulle videokameran? :)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Meillä olisi huomenna taas matka kohti mummolaa. Saa nähdä haluaako vaimo ajella 250km kolmion kanssa lumisateessa (ainakin nyt keli on liukas ja lunta tulee mukavasti) pitkin perjantain menoliikennettä. Mikäli keli on huono, niin minä todennäköisesti ajan.

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
OoPee sanoi:
Ja mulle NHL-joukkueen?(Muista,soon sitten Colorado,ei Detroit:mad: !)

Tulin just Jyskälästä,ja väsymys painaa päälle. Hirvee JetLakki:( .

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Hyvää huomenta :)

Lunta sataa ja näyttää oikein talviselta :cool: :thumbup: Parkkipaikalta lähtö oli hieman haasteellista kun siinä on aika tiukka ylämäki, jonka yläpäässä oli vielä traktorin tekemä lumikinos. Kolmannella yrittämällä sain riittävästi vauhtia :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Sam sanoi:
Niin ja piti toivottaman veli nopeahuolelle mukavaa "loman" jatkoa sinne jenkkilään. Kai ostokset olivat kaikki tarpeellisia ;)
Ne on aina pelkastaan tarpeellisia mita meikalainen ostaa ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Ei oo ollu aikaa ostella sulle viteokameroita valitettavasti :D

Hirvee hardelli ollu paallanyt kylla :wink:

Pitais muuten lahtee pikku hiljaa goisimaan. Tai ainakin huoneeseen. Siella tulee taa Trumpin reality shoy....

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
epeli sanoi:
Ja mulle NHL-joukkueen?(Muista,soon sitten Colorado,ei Detroit:mad: !)

Tulin just Jyskälästä,ja väsymys painaa päälle. Hirvee JetLakki:( .
Joo, satunkin muuten tuntemaan yhden pelaajan sielta niin voisin kysella... ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Ei oo ollu aikaa ostella sulle viteokameroita valitettavasti :D

Hirvee hardelli ollu paallanyt kylla :wink:

Pitais muuten lahtee pikku hiljaa goisimaan. Tai ainakin huoneeseen. Siella tulee taa Trumpin reality shoy....
Huomenta :eek!: :eek!: :D