Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Myllis sanoi:
Itsekin junnuna ja teinina karsin aina lahes 40, joskus ylikin, asteen kuumeesta, eika oikein tuntunut missaan.
Tatanykya 38.5 lampoa niin meika on lahes zombie... :nope:
Juu rinsessalle tsemiä!

Tuon kuumeen kanssa on sama! Kun syssyllä olin 39 kuumeessa, niin ei oikein mikään toimi.... Nyt tarvittais kyllä foorumille lääkäriä kertomaan, mistä tämä johtuu!
Ett silleen!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Tsemppia rinsessalle taaltakin pain.

Itsekin junnuna ja teinina karsin aina lahes 40, joskus ylikin, asteen kuumeesta, eika oikein tuntunut missaan.
Tatanykya 38.5 lampoa niin meika on lahes zombie... :nope:
Niinpä. Muistan edellenekin kuinka penskana kävelin leffasta (James Bond - Octopussy) himaan ja ihmettelin, että mitenkäs mua nyt tälleen huippaa vaikka olo on muuten ihan freshi. Himassa sitten mittasin kuumeen, 39.6'C :rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Niin, yksi ajotuntihan on pituudeltaan 25min :) Eikä minusta ajotuntien määrää ole rajoitettu. Onhan forumilla yksi oikea asiantuntijakin tästä, joten häneltä voi asiaa tivata, mikäli jää häiritsemään.
Googlen pikasella haulla en löytänyt kumpaakaan rajotusta ;)
Ett silleen!!!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Re: Kohta varmaan sattuu juhaa leukaan...

Myllis sanoi:
Sa olet mun duunisskain, duunisskain ja suo duunaisin vain... :rolleyes: :thumbup: :D
Teillä taitaa kundit olla vielä tylsempää kuin mulla :rolleyes:

elle

-------
OoPee sanoi:
Se on muuten hassua, miten tuommoinen 38-39 asteen kuume ei tunnu tuollaisia vaahtosammuttimen kokoisia nassikoita hirveästi haittaavaan, itsellä kun nousee lämmöt vastaaviin lukemiin, niin olen aivan raato :rolleyes:
Vaikkei muksut kovasta kuumeesta niin helposti nuupahda, niin silti ovat jotenkin super-reppanoita sairastaessaan ..

Mulla nousee todella harvoin kuumetta -> edellisen kerran oli yo-kirjoitusten aikaan. Reaalikin taisi mennä yli 40 asteen lämmössä (ennen koetta olo oli vielä suht ok) ja kun kotiin pääsin, niin olin aivan pyörryksissä enkä muistanut kokeesta oikeastaan mitään .. ilmankos mulla on L:n paprut .. mä en ole ollut ihan oma itseni ..

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Meni sitten elle ehtimään taas väliin :( Kun en viitsinyt peräkkäistä viestiä quotettaa...

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Meni sitten elle ehtimään taas väliin :( Kun en viitsinyt peräkkäistä viestiä quotettaa...
Nitäs et viittiny niin - kikkelis kokkelis!
Ett silleen!!!!!!!1

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Niinpä. Muistan edellenekin kuinka penskana kävelin leffasta (James Bond - Octopussy) himaan ja ihmettelin, että mitenkäs mua nyt tälleen huippaa vaikka olo on muuten ihan freshi. Himassa sitten mittasin kuumeen, 39.6'C :rolleyes:
Itse muistan, kylla varmasti muistan, kun palasin ruotsinristeilylta josku 16 vee ja ajattelin etta onpa hieman kankkunen vissiin kun tarisyttaa. Himassa mutsi mittas kuumeen ja oli 39.8°C.
Ja eiku levolle.

elle

-------
Tärisyttämisestä tuli mieleeni, että alkuviikosta oli täällä pieni maanjäristys. Ihan oikeesti piti ottaa seinästä kiinni, huisaa. Olihan siitä sitten isot otsikotkin Tribunen etusivulla ..

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Tärisyttämisestä tuli mieleeni, että alkuviikosta oli täällä pieni maanjäristys. Ihan oikeesti piti ottaa seinästä kiinni, huisaa. Olihan siitä sitten isot otsikotkin Tribunen etusivulla ..
:eek!:

Hyvä että oot kunnossa ;)
Ett silleen!!!!!!!1

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
No niin .. suhtaudutaan kuules ihan vakavuudella mun juttuihin nyt siellä!
´

Kuka sanoi että en suhtaudu! Oishan se kauheeta jos kukkamaljakko kaatuis Design-sohvan päälle ja sotkis sitä vielä sen huulipunan lisäksi... :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!1

elle

-------
Ihan epätodellinen fiilis kun sähköpostiin ei ole tullut satamäärin ”asiasisältöisiä” viestejä ..

.. tästä tulee ihan kelvollinen perjantai!

elle

-------
Meillä alkoi duunissa painonseuranta-ohjelma. Kaikkien täytyy punnita itsensä koko maaliskuun ajan, alku- ja loppupainon tarkastaa firman terveysihminen itse.

Kummallista, mä olen kilon painavampi kuin mitä optimistivaaka kotona näyttää ..

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Tästähän TULEE KELVOLLINEN PERJANTAI. :ahem:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
elle sanoi:
Kummallista, mä olen kilon painavampi kuin mitä optimistivaaka kotona näyttää ..
Mustakin naytti vahan silta, etta oli vahan toi takamus levinnyt siita viime kuvasta kun lahetit. Nyt lenkille hei. Firman vaaka on aina oikeassa.

elle

-------
Tblair sanoi:
Mustakin naytti vahan silta, etta oli vahan toi takamus levinnyt siita viime kuvasta kun lahetit.
*läps*

.. tollasia ääneen mennä sanomaan.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Ihan epätodellinen fiilis kun sähköpostiin ei ole tullut satamäärin ”asiasisältöisiä” viestejä ..
Mun postissa ei edelleenkään ole yhtäkään :(
Ett silleen!!!!!!!!!1