Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Hyvää huomenta :)

Lunta sataa ja näyttää oikein talviselta :cool: :thumbup: Parkkipaikalta lähtö oli hieman haasteellista kun siinä on aika tiukka ylämäki, jonka yläpäässä oli vielä traktorin tekemä lumikinos. Kolmannella yrittämällä sain riittävästi vauhtia :)
Ai lunta?

Tältä näytti puutarhassa puol seittemältä aamulla, kaikki toi pöydällä makaava lumi on tullu yön aikana ja edelleenkin pyryttää :eek!:

PÄRÄTKLÄSH!

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Aika saman verran on täälläkin tullut yön aikana. Nyt sade näyttää jo lakanneen. Mielenkiinnolla odotan iltapäivän keliä ja kuskivalintaa :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Huomenta! OoPeehan on reilusti ajoissa tänään :)
No mä olen himassa. Vaimo lähti jo duuniin ja tytär makoilee makkarissa ja kattoo Pinocchiota, joten minä tässä sitten aikaani kulutan sillä välin, kun odottelen mitä potilas seuraavaaks tarttee :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Aika saman verran on täälläkin tullut yön aikana. Nyt sade näyttää jo lakanneen. Mielenkiinnolla odotan iltapäivän keliä ja kuskivalintaa :eek:
Huomatkaa aurinkovarjo! :eek!: :D :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Niinhän sinä illalla mainitsit. Pikku potilas on ilmeisen ajoissa hereillä.

Tänä aamuna poika sitten kömpi viereemme. Oli jo kuudelta ihan virkeä (silloin kun minä nousin).

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Niinhän sinä illalla mainitsit. Pikku potilas on ilmeisen ajoissa hereillä.

Tänä aamuna poika sitten kömpi viereemme. Oli jo kuudelta ihan virkeä (silloin kun minä nousin).
Kyllä joo, neljältä aamulla herätti vaimon ensimmäisen kerran ja varttia yli viis sitten heräs lopullisesti :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olisiko tarvetta? Eihän ne maksa juuri mitään, mutta toisaalta säilyttäminen tuo omia hankaluuksia...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Olisiko tarvetta? Eihän ne maksa juuri mitään, mutta toisaalta säilyttäminen tuo omia hankaluuksia...
No mihin mä sitä tarttisin? Pihalle en autoani pysäköi (ei olisi edes mahdollista) ja jalkakäytävät sun muut hoitaa talonmies, tuolla se jo viideltä aamulla hurisutteli satarosenttisen motorisoituna pitkin käytäviä lunta luomassa :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Meillä olisi huomenna taas matka kohti mummolaa. Saa nähdä haluaako vaimo ajella 250km kolmion kanssa lumisateessa (ainakin nyt keli on liukas ja lunta tulee mukavasti) pitkin perjantain menoliikennettä. Mikäli keli on huono, niin minä todennäköisesti ajan.
Eikös tossa ole joku laki (näin ainakin oli sillon kun faija muo opetti) että yhtämittaa ei saa liian kauaa ajella...

Niin huomenta - en ole vielä ikkunasta vilkassut ulos... Mutta TV:n mukaan ulkona sataa lunta (huomenta suomi :D)
Ett silleen!!!!!!!!1

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
Huomenta! :) ja paranemisia OoPeen tyttärelle. Olin myös pari päivää kotona hoivaamassa meidän kuopusta. Nyt kotona on kolme sairasta :(

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Opetuksesta on säädetty, ettei teoriaa saa olla kolmea tuntia enempää vuorokaudessa (a 45min). Mitä tuohon matka-ajoon tulee, niin en muista nähneeni rajoituksia, eikä sen valvominen käytännössä onnistu.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Opetuksesta on säädetty, ettei teoriaa saa olla kolmea tuntia enempää vuorokaudessa (a 45min). Mitä tuohon matka-ajoon tulee, niin en muista nähneeni rajoituksia, eikä sen valvominen käytännössä onnistu.
Juu valvominenhan on mahdotonta, mutta miten minä muistelen - että siinä ois ollut joku maks 2x 45min vuorokaudessa....

No voin muistaa väärin, tai se on muuttunut,...
Ett silleen!!!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kiitos kaikille :)

Kuume on tällä hetkellä tuossa 38 asteen hujakoilla, aamulla vaikutti tytär kohtuullisen pirteältä, mutta nyt taitaa olla taas nukahtamaisillaan. Hyvä niin, uni on paras lääke sairauteen.

Se on muuten hassua, miten tuommoinen 38-39 asteen kuume ei tunnu tuollaisia vaahtosammuttimen kokoisia nassikoita hirveästi haittaavaan, itsellä kun nousee lämmöt vastaaviin lukemiin, niin olen aivan raato :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Se on muuten hassua, miten tuommoinen 38-39 asteen kuume ei tunnu tuollaisia vaahtosammuttimen kokoisia nassikoita hirveästi haittaavaan, itsellä kun nousee lämmöt vastaaviin lukemiin, niin olen aivan raato :rolleyes:
Tsemppia rinsessalle taaltakin pain.

Itsekin junnuna ja teinina karsin aina lahes 40, joskus ylikin, asteen kuumeesta, eika oikein tuntunut missaan.
Tatanykya 38.5 lampoa niin meika on lahes zombie... :nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
jaska sanoi:
Juu valvominenhan on mahdotonta, mutta miten minä muistelen - että siinä ois ollut joku maks 2x 45min vuorokaudessa....

No voin muistaa väärin, tai se on muuttunut,...
Ett silleen!!!!!!!!1
Niin, yksi ajotuntihan on pituudeltaan 25min :) Eikä minusta ajotuntien määrää ole rajoitettu. Onhan forumilla yksi oikea asiantuntijakin tästä, joten häneltä voi asiaa tivata, mikäli jää häiritsemään.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kohta varmaan sattuu juhaa leukaan...

OoPee sanoi:
Tuli positiivista palautetta jo duunisskain tuosta :D
Sa olet mun duunisskain, duunisskain ja suo duunaisin vain... :rolleyes: :thumbup: :D