Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Kävin sitten täällä ostoksilla. Mukaan tuli uudet kuulokkeet ja kolme dvd:tä; Eastwoodin vanha jonka nimen unohdin jo, The Game ja The Best of Magnum:cool:
Tomppa oli isäntä parikyt vuotta sitten.:D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Ja taas jalkeilla jo ennen kukonlaulua? :eek!:
Taitaa olla taas jotain menoa illalla :doubtful:
Ei varsinaisesti ole menoa, mutta on mun hugi hakee tytär tarhasta eikä sitä viitti siellä viiteen saakka istuttaa, joten pitää lähteä duunista jo kolmelta. Tämmöstä tää on, tää perheellisen elämä :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Satakutonen jäi sitten huoltoon, niinkuin oletinkin, pumpussa on jotain häikkää, se kyllä pyörii, mutta ei pumppaa vettä, röörit on kyllä kaikki auki, testattiin paineilmalla :rolleyes: Hyvällä tsäkällä siellä on vaan paskaa jossain häirittemässä.

Vaimon broidi avuliaana miehenä teki jalon tarjouksen, kun ihmettelin että mites tästä niinku himaan pääsis ja kun tota autoa tarttis muutenkin: "no ota toi mun auto, en mä sitä tartte ja jos tartten, niin onhan mulla toi sun biilis" :)

No otin, joten nyt sitten ajellaan muutama päivä Opel Astra Kombilla. Lähtiessäni pihasta kundi vielä huuteli, että "niin joo, toi ei sitten oo oikein talviauto, kun on madallettu ja jäykkä alusta ja se pyörähtää aikasen herkästi, jos annat kaasua liikaa..... mutta on mulla täyskasko!" :eek!: :eek!:

Rahoittava tieto, varsinkin kun pyrytti lunta niin maan perkeleesti :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Ei varsinaisesti ole menoa, mutta on mun hugi hakee tytär tarhasta eikä sitä viitti siellä viiteen saakka istuttaa, joten pitää lähteä duunista jo kolmelta. Tämmöstä tää on, tää perheellisen elämä :rolleyes:
Näin meilläkin :) Tosin kohta alkaa mun kestohuki viedä lapset aamulla tarhaan sekä hakea ne :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Suoraansanottuna nää pari reissua mitä nyt olen tolla Astralla ajanut, vahvistaa vain entisestään mun käsitystä Opelista :doubtful:

Saa kyllä ihan rauhassa solvata fransmanneja ja kehua saksalaisia, mutta ihan sama kumman otan, Scenicin tai satakutosen, niin musta kummallakin on huomattavasti kivempi ajaa kuin tolla Astralla. Vaihteistokin on jäykkä kuin pen...sasaita pakkasaamuna :eek!:

Mutta toisalta ei lahjahevosen suuhun kattota, vai miten se nyt taas menikään :rolleyes:

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Suoraansanottuna nää pari reissua mitä nyt olen tolla Astralla ajanut, vahvistaa vain entisestään mun käsitystä Opelista :doubtful:

Saa kyllä ihan rauhassa solvata fransmanneja ja kehua saksalaisia, mutta ihan sama kumman otan, Scenicin tai satakutosen, niin musta kummallakin on huomattavasti kivempi ajaa kuin tolla Astralla. Vaihteistokin on jäykkä kuin pen...sasaita pakkasaamuna :eek!:

Mutta toisalta ei lahjahevosen suuhun kattota, vai miten se nyt taas menikään :rolleyes:
Johan nyt:eek: Mitenkäs OoPee on noin samaa mieltä autoistakin kuin minä:confused: Mulla on Citroen ja Opel (molemmat saatu ilmaiseksi) ja pakko sanoa, että ei saksalainen tiedä mitään nautinnosta ;)