Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
:D :D Moon silittänyt paitani vuodesta 1988 asti ja yhteen paitaan menee baut kaks minuuttia. Ei vekkejä, ei saumoja.

Mutta mä oonki homo ;)

*pusu* :rolleyes:

elle

-------
Silittäminenhän on ihan kivaa – ja siinä tulee aina hyviä ideoita päähän samalla.

Mä silitän aina ihan kaiken.

elle

-------
No niin .. ja sitten nimet alle paperiin kaikki, jotka lupaavat maksaa paitojen silittämisestä!!!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
elle sanoi:
No niin .. ja sitten nimet alle paperiin kaikki, jotka lupaavat maksaa paitojen silittämisestä!!!
Mä voisin kyl maksaa paitojen silittämisestä, mut mul on diili jo toisen "tavarantoimittajan" kanssa.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ei munkaan ole tarvinnut paljoa silitellä (vaatteita). Teban viestistä oli paistavinaan läpi, että hänen kämppinksensä on homo :D Liekö sattumaa vai tarkoin valittua ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Tiedän! :mad:

Viittisittekö jo kohta palauttaa ne mun vaaleanpunaiset kauluspaidat takaisin? :doubtful:
Ei kerkee, pitäs putsata huomenna autosta vanteet! :eek!:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Osta Gollfi ni ei tartte tehä sitäkään. Kiiltää meinaan kun entisenkin akan posliini! :eek:

*NLÄPS*

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Osta Gollfi ni ei tartte tehä sitäkään. Kiiltää meinaan kun entisenkin akan posliini! :eek:

*NLÄPS*
Ei kiillä näillä keleillä, ei edes entisen akan tavara :eek!:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
No niin! Sain porttikiellon englannin pankkiin. Olin siella viime viikolla tekemassa yhta kontrahtia taas ja siella oli tan firman operaatiopaallikko lomalla. Paljastin hirvean maaran kusimunia ja organisoin hommia kuntoon. Hommat saatiinkin sitten lopulta kuntoon pikku huudon jalkeen. Tanaan sielta tuli soitto, etta ma en saa enaa menna sinne. :D :D

Nain firmat toimii!