Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Mutta mä oonki homo
*pusu*
Nopeahuoli sanoi:![]()
Moon silittänyt paitani vuodesta 1988 asti ja yhteen paitaan menee baut kaks minuuttia. Ei vekkejä, ei saumoja.
Mutta mä oonki homo
*pusu*![]()
Paljon laskutat 2 paidasta/viikko?elle sanoi:Silittäminenhän on ihan kivaa – ja siinä tulee aina hyviä ideoita päähän samalla.
Mä silitän aina ihan kaiken.
Mäkin voisn maksaa paitojeni silittämisestä...Tblair sanoi:Paljon laskutat 2 paidasta/viikko?
Ma maksan.
Mä voisin kyl maksaa paitojen silittämisestä, mut mul on diili jo toisen "tavarantoimittajan" kanssa.elle sanoi:No niin .. ja sitten nimet alle paperiin kaikki, jotka lupaavat maksaa paitojen silittämisestä!!!
Sama juttu nyt kyllä täälläarnold sanoi:Mä voisin kyl maksaa paitojen silittämisestä, mut mul on diili jo toisen "tavarantoimittajan" kanssa.
Jos hinta on sopiva!elle sanoi:No niin .. ja sitten nimet alle paperiin kaikki, jotka lupaavat maksaa paitojen silittämisestä!!!
OoPee sanoi:Sama juttu nyt kyllä täällä![]()
Ei kerkee, pitäs putsata huomenna autosta vanteet! :eek!:arnold sanoi:Tiedän!![]()
Viittisittekö jo kohta palauttaa ne mun vaaleanpunaiset kauluspaidat takaisin? :doubtful:
Mita sa taala lapsit. Mene kilpaveneosastolle.Nopeahuoli sanoi:*NLÄPS*
Ei kiillä näillä keleillä, ei edes entisen akan tavara :eek!:Nopeahuoli sanoi:Osta Gollfi ni ei tartte tehä sitäkään. Kiiltää meinaan kun entisenkin akan posliini!
*NLÄPS*
No voi harmi!jaska sanoi:Jos hinta on sopiva!
TODEVVVA HYVÄ FIIVIS!epeli sanoi:No onko nyt sitten hjuva fiivis?