Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

elle

-------
jaska sanoi:
Kerro meille jotain kivaa!
Okei. Sain vapaalipun tälläseen tapahtumaan: Geneva International Motorshow 2004.

(En kyllä tiedä mitä tänä vuonna siellä esitellään, ”Tribute to Peter Sauber”-näyttely ainakin)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Okei. Sain vapaalipun tälläseen tapahtumaan: Geneva International Motorshow 2004.

(En kyllä tiedä mitä tänä vuonna siellä esitellään, ”Tribute to Peter Sauber”-näyttely ainakin)
:D :D Ota meille sitten paljon kuvia!

Eikä tekisi ollenkaan pahaa, jos erään ellen pärstä vilahtaisi niissä :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!!

elle

-------
Mä poistun nyt lounaalle. Tulikin nälkä. Tiedoksi.

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Nopeahuoli sanoi:
Noekkö sä just tossa syksyllä sanonu, että sä valmistuit niistä opinnoista... siis hoitajan... ??? :(
Voi raasua... ihan pihalla. :) Nyt laski meitsin pisteet ku en hamppihoitsu oo... :p

Se syksyinen kommentti hammaslekurista oli vain viittaus R&K:n heittoon, kun se naljali moisesta mun valmistumisotsikkossa vuonna yks ja kaks.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Silkku sanoi:
Voi raasua... ihan pihalla. :) Nyt laski meitsin pisteet ku en hamppihoitsu oo... :p

Se syksyinen kommentti hammaslekurista oli vain viittaus R&K:n heittoon, kun se naljali moisesta mun valmistumisotsikkossa vuonna yks ja kaks.
Miten pisteet voi laskea nollasta??? :confused:

Noeeeiiii, vitsivitsi.

Olen siis toube ja valikoiva lukija. Sorry ;)

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Soittivat duunista, suuri asiakas on käymässä ja pomo halus että tulisin illalliselle heidän kanssaan. Sanoin ettei sovi. Pomo kysyi että olinko jo tehnyt suunnitelmia illaksi johon vastasin etten ollut mutten jaksa lähteä minnekkään.:D Se tais vetästä herneet nenään. Siinähän lähtee skruudaamaan norskien kanssa ite, perkele! Katotaan nyt jos mun vapaat jatkuvatkin vähän pidempänä....:wink:

Palkopoika

Sijainti
Denver
Ei just nämä norskit, viime kerralla olin niiden kanssa ulkona. Sen takia halusivatkin että menisin jälleen. Mulle on tullut sellanen asenne noiden edellisten kädenvääntöjen jälkeen etten vapaillani kusasekkaan duuniin päin. Luottamus meni, nääs.;)

Palkopoika

Sijainti
Denver
Jep, duuniviikolla olisin kyllä mennyt kiljuen. Sillon katotaan myöhästymisetkin sormien läpi joka on hyvä, yleensä höylätään talon korttia niin että magneettinauha anelee armoa.:eek!: Tärkeintä on että asiakkailla on hauskaa.:D