Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Hammaslääkäri pelon tuhosi tehokkaasti se 14-16 käynti kertaa vuoden aikana :eek!: Ja edelleen on tuolta ajalta yksi hammas vähän lohki ja juurihoita mietitään... :eek!:

Tosin mä edelleen vihaan sitä tikkua, millä ne kokeilee hampaita!
Ett silleen!!!!!!!1

elle

-------
jaska sanoi:
Tai ihan suomeksi SEIS!
Juu!

Mä pelkään ihan oikeasti .. tulee vedet silmiin kun mä vain kuulenkin hampaiden operoimisesta (varsinkin noista juuri-jutuista).

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Juu!

Mä pelkään ihan oikeasti .. tulee vedet silmiin kun mä vain kuulenkin hampaiden operoimisesta (varsinkin noista juuri-jutuista).
:(

Mulla on muuten hammaslääkäri ens kuun 12 päivä. Pitää jutella lekurin kanssa mitä noille pitäis tehrä! Ei kerrota enempää, onneksi jos jotain pitää tehä, niin kaikki menee valtion laskuun!
Ett silleen!!!!!!!!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
elle sanoi:
Juu!

Juurihoidot on perseesta. Se hammas periaatteessa kuolee, sen jalkeen alkaa hapertus ja siita lahtee helposti paloja veke. Mulla on ton yhden hampaan kanssa just tota. Kaskin sen paskan laittaa siihen sellaisen kruunun. Eli se sahaa puoli hammasta veke ja pistaa lakin paalle. Ja maksaa niin vitusti...

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
jaska sanoi:
:(

Mulla on muuten hammaslääkäri ens kuun 12 päivä. Pitää jutella lekurin kanssa mitä noille pitäis tehrä! Ei kerrota enempää, onneksi jos jotain pitää tehä, niin kaikki menee valtion laskuun!
Ett silleen!!!!!!!!
Ja "se valtiohan" olemme me.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Olga sanoi:
Ja "se valtiohan" olemme me.
Kyllä, mutta tämä hammas viottu palvellessani tätä valtiota nälkäpalkalla lomasaarella nimeltä Rankki!
Ett silleen!!!!!!!!1

elle

-------
Ja sitten iloisempiin asioihin ..

.. ei kenelläkään olisi mitään kivaa kerrottavaa?

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
PRKL.... syömässäkään oo kerinny kunnolla käymään - pupelsin paikalla hedelmiä kiireellä. 10 minuuttia palaverin alkuun.... :mad:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Nyt taitaa tulla ongelmia. Kutsuin sita tan firman operaatiopaallikkoa siella pankissa mihin sain porttikiellon nimella 'lying sack of shit'.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
elle sanoi:
Ja sitten iloisempiin asioihin ..

.. ei kenelläkään olisi mitään kivaa kerrottavaa?
Vajaa kaksi tuntia jäljellä duunia tällä viikolla :)

Vielä hampaisiin: ei ole implantti ihan halpa.