Lopetappa jo!elle sanoi:
Kunhan lueskelen taas naistenlehtiä ..
Ett silleen!!!!!!!!
Lopetappa jo!elle sanoi:
Kunhan lueskelen taas naistenlehtiä ..
Ihan piiiiiikkusen on nyt selityksen makuaelle sanoi:Arvasin!
Komee ja fiksuVuosi 2004: Yksi Oinaan tämän vuoden teemoista on itsetutkiskelu. Kukoistat sekä henkisesti että fyysisesti. Amor on tänä vuonna leikkisällä tuulella. Tarttuva hyväntuulisuutesi puree hyvin ihmisiin. Lupaavalta näyttää myös ryhmän jäsenenä oleminen..
En!jaska sanoi:Lopetappa jo!
No mikas mun horoskooppi on?elle sanoi:Kunhan lueskelen taas naistenlehtiä ..
NeitsytTblair sanoi:No mikas mun horoskooppi on?
:doubtful:
Toi oli jo viime vuoden havainto, tutkiskelu jatkukoon.....OoPee sanoi:Komee ja fiksu[/B]
Tänä vuonna havaitsin olevani lisäksi vaatimaton!Zetor sanoi:Toi oli jo viime vuoden havainto, tutkiskelu jatkukoon.....![]()
Neitsyt: Saatat kohdata rakkauden työn kautta .. tai sitten joudut naimisiin työsi kanssa. Saattaa olla, että suuri haasteesi liittyy ulkomaihin.OoPee sanoi:Neitsyt![]()
Helppo! Härkä.Tblair sanoi:No mikas mun horoskooppi on?
:doubtful:
OoPee sanoi:Tänä vuonna havaitsin olevani lisäksi vaatimaton!
Noniin, kaikki neitsyet vaan tänne, niin pannaanpaelle sanoi:Neitsyt: Saatat kohdata rakkauden työn kautta .. tai sitten joudut naimisiin työsi kanssa. Saattaa olla, että suuri haasteesi liittyy ulkomaihin.
Mistä sä ton tiesit :eek!:elle sanoi:En!
.. ja sä ole Kauris, jolle luvattiin .. heh.. enpäs kerrokaan mitä.
Ei oo...OoPee sanoi:Neitsyt![]()
Niijoo, sähän kävit siellä homobaarissa... :eek!: :eek!:Tblair sanoi:Ei oo...![]()
No eikös me silloin tammikuussa pussailtu synttäreiden takia..jaska sanoi:Mistä sä ton tiesit :eek!:
Ainiin!elle sanoi:No eikös me silloin tammikuussa pussailtu synttäreiden takia..
No jopas!elle sanoi:
Kauris: Varaudu peruuttamaan tukalista tilanteista, sillä nyt peliä ei pidä päästää liian kuumaksi. Vuoden tärkein kysymys koskee sitä, onko sinulla viitseliäisyyttä pysähtyä kuuntelemaan mitä ympärilläsi tapahtuu – silloinkin, kun et ole muiden kanssa samaa mieltä ..
Tää on vaikee.. olisko Zetor rapu ..Zetor sanoi:Aika kova prosentti elle :eek!: kerro nyt sit mikä mun on?
elle sanoi:Tää on vaikee.. olisko Zetor rapu ..
Noppis on kaksonen.