Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
elle sanoi:
Okei. Mulla on tällä hetkellä ranskalainen liittymä, mutta firma maksaa sen .. pitäisi ottaa kohta henkilökohtainen, mutta sveitsiläisissä on se kurja kun irtisanomisaika on niin pitkä (vuosi muistaakseni).

Jahasjahas... ootas ni mä lasken sulle kohta hyvän hinnan *napsuttelee kuulakärkikynää ja hakkaa laskukonetta*

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
elle sanoi:
Okei. Mulla on tällä hetkellä ranskalainen liittymä, mutta firma maksaa sen .. pitäisi ottaa kohta henkilökohtainen, mutta sveitsiläisissä on se kurja kun irtisanomisaika on niin pitkä (vuosi muistaakseni).
Ota elle prepaid-kortti sieltä Sveitsistä.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
eikös sieltä löydy tämmösiä prepaideja?

Varmaan "normaalia" liittymää kalliimmaksi tulee, mutta Suomalaista halvemmaks....

:MAD: Zetor oli minsan nopeempi...
Ett silleen!!!!!!!!

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Muuten,tänään meidän bilsan ope osoitti taas tietämyksensä: "Mulla oli pienenä uroskoira,joka karkasi aina kun sillä oli juoksuaika..."

Huoh.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
epeli sanoi:
Muuten,tänään meidän bilsan ope osoitti taas tietämyksensä: "Mulla oli pienenä uroskoira,joka karkasi aina kun sillä oli juoksuaika..."

Huoh.
Niin, hänenhän piti sanoa "Mulla oli pienenä uroskoira,joka karkasi aina kun mulla oli juoksuaika..."

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Totta:D.

Se on muuten mies. Silmälasipäinen mies. yksristikaks hampainen mies.

Veikeä ilmestys kaikenkaikkiaan.

elle

-------
Mulla oli ennen Swisscom ja aivan sikakalliit kuukausimaksut ja ulkomaanpuhelut, mutta se miksi luovuin siitä oli, että se ei toiminut hyvin tässä rajalla..

.. sveitsiläisiin en enää koske.

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
elle sanoi:
Mulla oli ennen Swisscom ja aivan sikakalliit kuukausimaksut ja ulkomaanpuhelut, mutta se miksi luovuin siitä oli, että se ei toiminut hyvin tässä rajalla..

.. sveitsiläisiin en enää koske.
No siksihän just suosittelimme prepaidia, siinä ei ole kuukausimaksuja, puhelut ovat kalliimpia, mutta jos hommaat Suomesta liittymän maksat sikakalliit tulevat puhelut myös. Usko ny :rolleyes: