Zetor
Traktormiäs
Eka huti elle. Noppista veikkaisin minäkin kaksoseksi.elle sanoi:Tää on vaikee.. olisko Zetor rapu ..
Noppis on kaksonen.
Eka huti elle. Noppista veikkaisin minäkin kaksoseksi.elle sanoi:Tää on vaikee.. olisko Zetor rapu ..
Noppis on kaksonen.
Keskonen korkeintaanelle sanoi:Tää on vaikee.. olisko Zetor rapu ..
Noppis on kaksonen.
Selvä!Tblair sanoi:Aletaan tykittaan meilia, etta Noppis nayttais maanantaina talta:
![]()
Jaahas! Sonera levittäytynyt jo sinnekin!elle sanoi:Tuut! Tuut!
Mulla ei meilit tänään kulje: ” Because of a technical intervention. We are doing our best to make it back ASAP.”
Ei ne teidänkään vehkeet kuule aina sen parempia ole, oon kuullu juttua!jaska sanoi:Jaahas! Sonera levittäytynyt jo sinnekin!
Ett silleen!!!!!!!!
Ei kannattais niitä kaikkia pään sisästä tulevia harhoja kuunnellaarnold sanoi:Ei ne teidänkään vehkeet kuule aina sen parempia ole, oon kuullu juttua!![]()
jaska sanoi:Ei kannattais niitä kaikkia pään sisästä tulevia harhoja kuunnella
Ett silleen!!!!!!!1
Juu. Sinä kun ees tietäsit sen!arnold sanoi:Sinähän tuon tiedät, vielä kun aina muistaisit asian![]()
Empä tiedä! Jotenkin veikkaisin, että joudut ALV:t maksamaan!elle sanoi:Kertokaahan, jos mä otan Suomesta kännykkäliittymän ja soittelen vain täältä, niin tuleeko lasku alvilla vai ilman.
En tiedä, mutta luultavasti kuuhtuullisen iso joka tapauksessa. :doubtful:elle sanoi:Kertokaahan, jos mä otan Suomesta kännykkäliittymän ja soittelen vain täältä, niin tuleeko lasku alvilla vai ilman.