Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Nyt painan iknore-napilla itseäni otsaan ja painun täältä schwid... jonnee enkä tuu takas kun vasta maanantaina kello 9 tätä aikaa.

Notta siitäs saatte!

Heipä hei! :)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Silkku sanoi:
Eilen meni hammaslääkäriin 143 euroo. :( Olis silläkin rahalla saanu muutaman vaatekappaleen...
Lohdutetaan Silkkua, minä maksan tänään yhden osan yhdestä hampaasta: 171 euroa:eek!: ja vielä kunnallisessa:eek: Kyllä tulee yhdelle leegolle hintaa.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Huomenta!

Tänään en viihdytä teitä täällä, aamupäivä menee koulutusta pitämässä ja iltapäivä menee palaverissa. :frown:

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Sam sanoi:
Lohdutetaan Silkkua, minä maksan tänään yhden osan yhdestä hampaasta: 171 euroa:eek!: ja vielä kunnallisessa:eek: Kyllä tulee yhdelle leegolle hintaa.
Nooh, täytyy tunnustaa, että kävin yksityisellä kolme kertaa... siitä tuo lasku... ja KELAlta pitäisi kuulemma saada takaisin 40%. Eli eipä tuo mun lasku niin paha ollut... :) Tosin ne ostamatta jääneet vaatteet vähän harmittaa... :p

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Sam sanoi:
Mä nokitan. Mun hammaslääkäriltä viime syksynä tulleet kaksi pikavoittoa olivat yhteensä 425 euroa Kela-korvausten jälkeen.:doubtful:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tämmöstä tää on, yrität ettiä asioista positiivisa puolia ja samalla lohduttaa, niin eikun haukut vaan saa päällensä :confused:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
VR sanoi:
Mä nokitan. Mun hammaslääkäriltä viime syksynä tulleet kaksi pikavoittoa olivat yhteensä 425 euroa Kela-korvausten jälkeen.:doubtful:
Laitetaan sitten kokonaissumma: 1000-1200 euroa kunnallisessa. Ei vakuutusta, ei korvauksia mistään :(

Onneksi Vantaalla on hammashoito hyvässä kunnossa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mistä hammaslääkärien palveluista te noita summia maksatte, jos saa udella?

Ihmettelin vaan, kun itte en ole täällä koskaan maksanu muusta kuin suuhygieniasta (valkaistaan hampaita, poistetaan hammaskiveä jne.), joka makso muistaakseni luokkaa 70 euroa ja kesti tunnin. Paikoista en ole koskaan maksanu (tosin olen tyytynyt amalgaamiin, muovinen maksais, paitti jos se on näkyvällä paikalla, sillon sekin on ilmainen) enkä myöskään siitä juurihoidosta, jonka keväällä jouduin kokemaan. Puudutuspiikki maksais muutaman kympin, paitsi jos se on lekurin mukaan välttämätön (kuten se juurihoidossa on :rolleyes: ), tavallisen poraamisen kestän ja vieläpä tajuissani ihan ilman piikitystäkin.

Ja siis kaikki nuo yksityisellä lääkärillä ja ihan sillä tavallisella jokamiehen sairasvakuutuksella.

elle

-------
Iiiiiiiiik, täällä puhutaan hammashoidoista .. pelkään aivan mielettömästi hammaslääkärissä käyntiä,
enkä edes tiedä mistä mä olen tollasen kauhun kehittänyt. Ikinä ei ole tarvinnut hampaille mitään tehdä.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Sam sanoi:
Laitetaan sitten kokonaissumma: 1000-1200 euroa kunnallisessa. Ei vakuutusta, ei korvauksia mistään :(

Onneksi Vantaalla on hammashoito hyvässä kunnossa.
OK. Voitit. :doubtful: