Pikkuhiljaa mä alan tajuta, että Teuvon muutto Lontoosta oli enemmäm tai vähemmän pakon sanelema juttu. Ei taida olla enää montaa mestaa, johon sä olisit tervetulluTblair sanoi:No niin! Sain porttikiellon englannin pankkiin.
Ihanteellisestä pillunkarvoituksesta ja parhaista panoasennoistako sä siellä puhuit?Tblair sanoi:Avoimesti asioista puhuville ihmisille tulee helposti ongelmia.
:frown:
OoPee sanoi:Pikkuhiljaa mä alan tajuta, että Teuvon muutto Lontoosta oli enemmäm tai vähemmän pakon sanelema juttu. Ei taida olla enää montaa mestaa, johon sä olisit tervetullu![]()
Kertaus on opintojen anoppi :eek!:arnold sanoi:Eikö tämä arvuuttelu heitetty ilmoille jo pari viikkoa sitten? :doubtful:
Tassahan tulee nyt kylla vahan mustasukkaiseksi...elle sanoi:Hmm .. kävin äsken vieraissa ..
.. lueskelemassa Expatti-klubin foorumia ja siellä yhteen topikkiin olivat kirjoittaneet seuraavat hahmot:
Meikäläinen, Sveitsi
Eloveena, Sveitsi
Korvapuusti, Belgia
Helihelkky, Iso-Britannia
Ora, Saksa
Missäs oli OoPee?
Kerro meille jotain kivaa!elle sanoi:Mulla on niin tylsä duunipäivä tänään, että mä olen lukenut kaikki naistenlehdet mitä talosta vain irtoaa ja vähän muutakin.. mitäs sitten tekisi? On ihan luvattoman hiljaista.
Lue miestenlehdet siihen perään.elle sanoi:Mulla on niin tylsä duunipäivä tänään, että mä olen lukenut kaikki naistenlehdet mitä talosta vain irtoaa ja vähän muutakin..
Kokouksessa :doubtful:elle sanoi:Hmm .. kävin äsken vieraissa ..
.. lueskelemassa Expatti-klubin foorumia ja siellä yhteen topikkiin olivat kirjoittaneet seuraavat hahmot:
Meikäläinen, Sveitsi
Eloveena, Sveitsi
Korvapuusti, Belgia
Helihelkky, Iso-Britannia
Ora, Saksa
Missäs oli OoPee?
Tblair sanoi:Tassahan tulee nyt kylla vahan mustasukkaiseksi...
![]()
Juu ei ole hampilääkärit halpoja, jos haluaa jotain, mitä ei sairasvakuutus kata :eek!:Silkku sanoi:Eilen meni hammaslääkäriin 143 euroo.Olis silläkin rahalla saanu muutaman vaatekappaleen...