Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Johan nyt:eek: Mitenkäs OoPee on noin samaa mieltä autoistakin kuin minä:confused: Mulla on Citroen ja Opel (molemmat saatu ilmaiseksi) ja pakko sanoa, että ei saksalainen tiedä mitään nautinnosta ;)
Miten mulla on semmonen tunne, että tästä tulee vielä sanomista ;)

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Meitsi taitaa vaihtaa ATK-tuen puolelle.

Äsken tuli kiireinen "hälytys", herraisoherrat eivät pääse kirjautumaan yhdessä neuvottelutilassa verkkoon - paikalle piti lähettää tietysti alan paras osaaja, eli lähdin itse paikalle.
Piti hieman huomauttaa herrasväkeä siitä, että verkkoon pääsee huomattavasti paremmin kun verkkopiuha on koneen lisäksi kiinni myös asianmukaisessa liittimessä talon seinässä. :eek:

"Kutsukaa taas paikalle, mikäli tulee jotain ongelmia" :D

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
Huomenta! :)

Mitähän nautintoa Sam ja Oopee saa jatkuvasta huollossa ravaamisesta, noiden ranskalaisten "autojen" kera :rolleyes: :confused:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Zetor sanoi:
Huomenta! :)

Mitähän nautintoa Sam ja Oopee saa jatkuvasta huollossa ravaamisesta, noiden ranskalaisten "autojen" kera :rolleyes: :confused:
Tosta samaisesta Astrasta laukes muuten mottori jossain 50'000 km:n paikkeilla, jakopään hihna paskana ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Zetor sanoi:
Näköjään 50 000 huoltoväli :D
No ei ollu, huoltokirjan mukaan toi olis pitäny vaihtaa vasta huomattavasti myöhemmin, mutta kun takuu oli jo ohitte, leviteltiin Opelilla vaan käsiä ja todettiin, että kävipähän sulla paska tuuri :doubtful:

Vaimon toisella broidilla oli Vectransa kanssa samankaltaisia ongelmia, en tosin muista enää sen tarkemmin, mutta moottori muistaakseni siitäkin laukes ennen aikojaan.

Mutta ennenko nyt revitte lopullisesti pelihousunne, niin huomautan, että tää mun kritiikki koski nyt lähinnä Opelia. Muut on varmaan ihan hyviä :)

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:

Mutta ennenko nyt revitte lopullisesti pelihousunne, niin huomautan, että tää mun kritiikki koski nyt lähinnä Opelia. Muut on varmaan ihan hyviä :)

Jaa, sä meinaat et poikkeuksia on esimerkiks tietyt Golfit ja eräät kompressori mersut? :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Huomenta vaan!

Ja samalla toivotan jugoslavialaisille "haistakaa vittua!" :D

Tarina menee näin: toissapäivänä yks kundi pysäytti mut liikenteessä (ikkunoissa "myytään matolaatikko"-laput) ja sano, et sen kaveri haluu Golfin Jugoslaviaan (mihin?). Selevä!, sanoin minä. Noh, eilen sitten sen kaverin mutsi ja faija soitti ja halus nähdä auton heti. No, minä lumipyryssä duunin jälkeen ajamaan autoa yhden konserttipaikan parkkikselle, jonne sovimme reffit. No, siinä asiaa pyöriteltiin ja vatvottiin ja hintaa sopivaksi sorvattiin (mua niin vituttaa tollanen! osta se auto ja painu vittuun, on mun ratekia!). Nahkapohjaset kenkäthän siinä kastu ja sukat märkinä siinä sitte saatiin diili, että soittavat myöhemmin illalla. Sanoin, että joo, tossa on yks toinen joka haluu nähdä auton kello 19.30 :rolleyes: notta soitelkaa vaan ja lähdin ajamaan himaan ihan jääkalikkana. Pääsin parkkiksen portille, niin äijä koputtaman auton oveen: Joo, me otetaan se, tuu torstaina samaan paikaan papereiden kanssa ni saat rahat. Okei
. Ei ihan sillä rahalla kun alunperin halusin, mutta kaupat oli siis tehty. Kotiin siitä ja akalle kertomaan, että auto on myyty, mie lähen pelaamaan sulkista. Näytin sille vielä netistä yhden TTn, joka mulla on ollu mielessä jos ja kun Golf myydään (on kyllä hieman aikasta, mutta olkoon. keväällä ois kivempi). Vaihdoin verrarit päälle ja puhelin soi: "Poika haluukin viis-ovisen. Ei oteta autoa... tuut tuut tuut tuut" :eek:

:D :D Ei sit vissiin tullukkaan kauppoja :D :D

Herättäkää se saatanan Tito kuolleista ja pankaa noi ihmiset kuriin ja järjestykseen :mad: ;)

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Nopeahuoli sanoi:
Herättäkää se saatanan Tito kuolleista ja pankaa noi ihmiset kuriin ja järjestykseen :mad: ;)
Mä laitoin klokun pirisemään varttia vaille 11 härmän aikaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Huomenta vaan!

Ja samalla toivotan jugoslavialaisille "haistakaa vittua!" :D

Tarina menee näin: toissapäivänä yks kundi pysäytti mut liikenteessä (ikkunoissa "myytään matolaatikko"-laput) ja sano, et sen kaveri haluu Golfin Jugoslaviaan (mihin?). Selevä!, sanoin minä. Noh, eilen sitten sen kaverin mutsi ja faija soitti ja halus nähdä auton heti. No, minä lumipyryssä duunin jälkeen ajamaan autoa yhden konserttipaikan parkkikselle, jonne sovimme reffit. No, siinä asiaa pyöriteltiin ja vatvottiin ja hintaa sopivaksi sorvattiin (mua niin vituttaa tollanen! osta se auto ja painu vittuun, on mun ratekia!). Nahkapohjaset kenkäthän siinä kastu ja sukat märkinä siinä sitte saatiin diili, että soittavat myöhemmin illalla. Sanoin, että joo, tossa on yks toinen joka haluu nähdä auton kello 19.30 :rolleyes: notta soitelkaa vaan ja lähdin ajamaan himaan ihan jääkalikkana. Pääsin parkkiksen portille, niin äijä koputtaman auton oveen: Joo, me otetaan se, tuu torstaina samaan paikaan papereiden kanssa ni saat rahat. Okei
. Ei ihan sillä rahalla kun alunperin halusin, mutta kaupat oli siis tehty. Kotiin siitä ja akalle kertomaan, että auto on myyty, mie lähen pelaamaan sulkista. Näytin sille vielä netistä yhden TTn, joka mulla on ollu mielessä jos ja kun Golf myydään (on kyllä hieman aikasta, mutta olkoon. keväällä ois kivempi). Vaihdoin verrarit päälle ja puhelin soi: "Poika haluukin viis-ovisen. Ei oteta autoa... tuut tuut tuut tuut" :eek:
Noh, itteasiassa jos tarkkoja ollaan, niin mieti, kuinka moni olis edes vaivautunu soittamaan sulle, että ei tuu kauppoja, siellähän olisit sit vittuuntunu parkkipaikalla paperit kourassa ostajaa venatessa ;)

Mutta toi tinkiminen on kyllä jugoilla ja muilla etelenmaalaisilla verissä (oon meinaan ittekkin myynny jugoille yhden vanhan pesukoneen :rolleyes: ), tosin tyhmähän se on, joka ei kysy :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
joo, ja sit ne Sveitsiin menevät bemut - siis nehän tehdään kokonaan eri hihnallakin "tavallisten" bemujen kanssa.
Mun käsittääkseni ne tehdään peräti ihan omassa hallissa :eek!:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, niinhän se on ;) Pyytää saa. Ei siinä mitään väärää ole.

Pakko kai niitten oli soittaa kun ne anto mulle jo niitten nimen, kotipuhelin numeron ja kännykkä numerokin oli kun kännyn muistoissa... :rolleyes:

Enkä mä nyt sitä... Ihan hyvä että soittivat, mutta ihme vatvomista... ei, juu, ei, juu otetaan!!!, ei, tuut tuut tuut. Se mua vaan siinä nauratti :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Enkä mä nyt sitä... Ihan hyvä että soittivat, mutta ihme vatvomista... ei, juu, ei, juu otetaan!!!, ei, tuut tuut tuut. Se mua vaan siinä nauratti :D
Jugoslavialaista neuvottelutaktiikkaa :D

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Nopeahuoli sanoi:
Odottaisin Mynsältä pari valittua sanaa tähän... :D :D

Ihan jännittää mitkä kaksi sanaa hän valitsee, mä veikkaan ensimmäiseksi sanaksi "suppea" ja toiseksi sanaksi "se". :rolleyes:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Aijaiii, etta vitutti...

Jouduin tekemaan eilen jotain sellaista mita en koskaan tee, nimittain silittamaan.

Kamppakaveri yleensa silittaa mun paidat (ma maksan sille), mutta se ei ollut himassa. Dry-cleanerskin oli jo kiinni, enka voinut vieda sinne. Se on kylla NIIN homojen hommaa kun vaan olla voi. Ensin asettelet sen paidan hiki paassa siihen laudalle suoraan, yritat vetaa raudalla tasaiseksi ja...vaarasta paikasta!! Saumat menee ihan vitulleen ja joudut vihalla sahaamaan sen ITSE aiheuttamasi rypyn suoraksi. Vartin tahkosin ja luovutin.

Nyt ollaan puoliryppyisella paidalla duunissa. Skragakin on vitullaan kun se jai maran pyyhkeen valiin punttisalikassiin.

:yuck:

:mad:

elle

-------
Huomenta! Pörr, pörr sanoo pikkuautot ..

.. mulla on nyt isän maasturi kuukaudenpäivät lainassa. Ny ei haittaa talvikelit.